استقلال آن قدر بدهی دارد که …

بدهی های استقلال آنقدر زیاد است که با ورود فتح الله زاده مشخص شده است که چقدر باید این مدیر تازه ورود تلاش کند و شاید بتواند با کارت بانکی معروفش این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، بدهی باشگاه در حال حاضر ۱۷۵ هزار دلار به اسماعیل گونکالوس و باشگاه ازبکستانی این بازیکن، ۱۰۰ هزار دلار به سرور جباروف، هافبک ازبکستانی سابق این تیم، ۶۵ هزار دلار به گادوین منشا و ۵۰ هزار دلار به وکلای باشگاه در خصوص پرونده سوپرجام است.
استقلال ۵۵۰ هزار دلار هم به وینفرد شفر، سرمربی آلمانی اسبق این تیم و مبلغی بالغ بر ۴۰۰ هزار دلار به آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آلمانی سابق این تیم بدهکار است که پرونده آن تازه باز شده است. همچنین استقلال حدود ۱۲، ۱۰ میلیارد هم بدهی‌ به طلبکاران داخلی دارد.
این در شرایطی است که استقلال بین ۱۱ تا ۹ میلیارد هم به یکی از اعضای سابق هیئت مدیره این باشگاه، شاهرخ سبک‌دست بدهکار است. سبک‌دست بیش از یک سال است که رای دادگاه را نیز دارد اما به دلیل اینکه خود را هوادار استقلال می داند ترجیح داده تاکنون علیه باشگاه استقلال اقدامی انجام ندهد.
همه این بدهی و مشکلات در شرایطی وجود دارد که پرداخت مطالبات کادرفنی، بازیکنان و اعضای تیم استقلال در فصل جاری هم باقی مانده است.

بیشتر بخوانید :

آغاز تغییرات مدیریتی در استقلال

استقلال اجازه استفاده از کمپ حجازی را ندارد

مدیر رسانه ای استقلال : پرسپولیسی ها پلشت و موذی هستند