جدیدترین صحبت‌‌‌های استراماچونی در مورد استقلال تهران و هواداران این تیم!

آندره استراماچونی با اینکه قراردادش را به صورت یکطرفه با باشگاه استقلال فسخ کرد و به کشورش بازگشت اما همچنان یکی از مربیان محبوب تاریخ این باشگاه در بین هواداران این تیم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار لحظه؛ استراماچونی که تا هفته سیزدهم سرمربی استقلال بود و توانست این تیم را بعد از چهار سال به صدر جدول برساند به دلیل عدم تعهد مدیران باشگاه قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و از این تیم جدا شد. با این حال اما او همچنان یکی از مربیان محبوب استقلالی ها است و هواداران اخبار مربوط به او را دنبال می کنند. استراماچونی در گفت و گویی که با شبکه اسکای ایتالیا درخصوص نتایج اینترمیلان داشت پیش از شروع گفت و گو درخصوص استقلال و هوادارانش صحبت کرد. این روزها صحبت از بازگشت استرا به استقلال مطرح شده که البته با وضعیت فعلی تقریبا شبیه به یک رویا است.

استراماچونی در پاسخ به حضورش در استقلال در گفت و گو با اسکای اسپورت گفت: کار در ایران و استقلال تجربه‌ای فراتر از فوتبال بود. به رابطه‌ای که بین من و هواداران استقلال شکل گرفته، افتخار می‌کنم. ارتباط بسیار خوبی با مردم و شهر وجود داشت؛ محرکی بسیار قوی برای انجام بهترین عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا. من دنیای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را کشف کردم.