مصائب استقلال مدل محمود فکری؛ «مصدومیت‌های پیاپی» بلای جان آبی‌پوشان تهران!

استقلال در لیگ بیستم بیش از هر تیم دیگری درگیر مصدومیت بازیکنان کلیدی اش شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  استقلال بعد از نایب قهرمانی در جام حذفی و استعفای فرهاد مجیدی با سرمربی موقت به آسیا رفت و در آنجا نیز حذف شد و به ایران بازگشت. مدیران باشگاه اما به جای تقویت تیم و انتخاب سرمربی، درگیر چالش مصاحبه علیه یکدیگر در تلویزیون شدند و زمان را از دست دادند. بازی با اسامی چون استراماچونی و الکس نوری حدود دو ماه از وقت باشگاه را گرفت تا در نهایت پیش از شروع مسابقات لیگ به اسم محمود فکری بسنده کنند؛ مربی که اتفاقا در نساجی مازندران عملکرد قابل قبولی داشت و طی 10 مسابقه ای که روی نیمکت این تیم نشست توانست پرسپولیس، استقلال و سپاهان را متوقف کند و شکست نخورد! با این حال اما «زمان» دشمن استقلال در لیگ بیستم شد چرا که فکری زمان کافی برای بدنسازی با بازیکنان پیدا نکرد و حالا این مساله که بازیکنان با بدن های ناآماده به زمین می روند کاملا نمود پیدا کرده است.

مصدومیت‌های زنجیره ای…

ابتدا سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی با مصدومیت مواجه شدند و متعاقب آنها نیز شیخ دیاباته به دلیل کشیدگی درناحیه همسترینگ نتوانست در ترکیب استقلال قرار بگیرد. این مصدومیت‌ها درحالی رخ داد که سرمربی استقلال عمیقاً به همه این بازیکنان نیاز داشت به خصوص اینکه این 3 بازیکن از جمله مردانی محسوب می‌شدند که فصل پیش نیز برای استقلال به میدان رفته بودند و می‌توانستند به نیازهای فکری در هفته‌های آغازین پاسخ دهند و احیاناً نگرانی او بابت ناهماهنگی‌های احتمالی تاکتیکی را به حداقل برسانند. مصدومیت‌ها اما به همین نقطه ختم نشد و در شرایطی که مسعود ریگی براثر یک برخورد نه چندان سفت و سخت در بازی با پیکان دچار مصدومیت از ناحیه کتف شده بود، درباره وریا غفوری هم خبر آمد که با عارضه‌ای در ناحیه زانو روبه‌رو است و نمی‌تواند استقلال را در بازی با صنعت نفت و شهرخودرو همراهی کند. 

تمام این مصدومیت ها را بگذارید کنار مصدومیت دوباره شیخ دیاباته که اصلی ترین چهره گلزنی استقلال در فصل گذشته بوده تا متوجه شوید بدن بازیکنان حداقل تا نیم فصل با همین شکل جلو خواهد رفت. در تعطیلی نیم فصل محمود فکری باید بدنسازی موقت و کوتاه مدتی را برای بازیکنانش در نظر بگیرد وگرنه مشخص نیست چند بازیکن دیگر باید چندین هفته را از میادین از دست بدهند! راستی مصدومیت دوباره محمد نادری هم داشت از قلم میوفتاد که در پایان بد نیست با مصدومیت بازیکنی این گزارش را به پایان برسانیم که در پرسپولیس نیز غیبت های او بارها رخ داده بود!

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| تمرینات اختصاصی نادری و دیاباته و ادامه غیبت اسماعیلی
طالب نسب : مهدی پور اعتماد به نفس پیدا کند همان گم شده استقلال است
کربکندی: هیچ اطلاعی از لغو بازی با استقلال نداریم

انتهای پیام/