ماجرای باشگاه و فرشید اسماعیلی: رقم دو میلیارد تومانی، بخشی از قرارداد یا هدیه؟

فرشید اسماعیلی شاید با باشگاه استقلال به آخر خط رسیده اگر تکلیف مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان مشخص نشود!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال روزهای پرتنش و پرحاشیه ای را پشت سر می‌گذارد باوجود اینکه فقط پنج هفته از شروع لیگ بیستم گذشته اما این تیم هر روز درگیر مشکلات گسترده ای است که مدیریت و محمود فکری باید نسبت به آن رسیدگی کنند تا چنین بحران های عجیبی جمع و جور شود. جدیدترین حاشیه و چالش جدی فکری و مدیریت باشگاه این بار با فرشید اسماعیلی است که از لیست نفرات فکری برای دیدار با شهرخودرو کنار گذاشته شد!

ماجرا از این قرار است که پیش از شروع فصل مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به این بازیکن داده و چک آن نیز نقد شد. حالا مدیریت جدید اعلام کرده این مبلغ به صورت قرارداد به فرشید داده شده و در واقع شامل 50 درصد قرارداد او می شود اما اسماعیلی می گوید این رقم به صورت هدیه داده شده و اصلا جزیی از رقم قرارداد او محسوب نمی شود. درگیری آنقدر بالا گرفت که اسماعیلی اعلام کرد برای دیدار با شهرخودرو روی او حساب نکنند و سر همین بحث شد که باشگاه استقلال بیانیه ای را منتشر کرد تا نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده باشد. بخشی از این بیانیه شامل بندهای زیر است:« باشگاه استقلال تمایلی به افشای این ماجرای درون تیمی نداشت ولی رسانه‌ای شدن آن اتفاق و در ادامه انتشار یک پست از سوی اسماعیلی، باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چند نکته جهت روشن شدن ذهن هواداران گرامی کرد، این نکات به شرح زیر هستند:

۱- در دوره مدیریتی سابق باشگاه استقلال قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است. حدود کمتر از نیمی از  این مبلغ به علاوه باقی مانده مطالبات این بازیکن توسط آقای نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده شده که این چک نقد هم شده است.

۲- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را آقای نامداری به صورت هدیه به شخص او پرداخت کرده ولی آقای نامداری بر این حقیقت صحه گذاشته‌اند که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده است و این مبلغ درچارچوب قرارداد اسماعیلی بوده است.

۳- مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان استقلال در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و باشگاه استقلال باید این مبالغ را به ایشان بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی آقای نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است!

حال باید دید این موضوع به سود کدام طرف ماجرا تمام خواهد شد چون اگر ثابت شود که این مبغ بخشی از قرارداد اسماعیلی بوده این بازیکن شاید در انتهای فصل از استقلال جدا شود و شاید حواشی رخ داده باعث شود که فرشید وارد لیست سیاه فکری شود!

بیشتر بخوانید:
داستان اسماعیلی و استقلال/ هدیه ۲ میلیاردی نامداری!
دلیل عدم حضور مرتضی تبریزی در تمرینات استقلال
درخواست فکری از بازیکنان استقلال
ماجرای درگیری بین فرشید اسماعیلی و سرپرست استقلال
جدایی عضو هیات مدیره از استقلال

انتهای پیام/