استقلال مورد تهدید کارگزاری آریا برتر قرار گرفت

شرکت کارگزاری آریا برتر ، باشگاه استقلال را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید خاکساری، مدیرعامل شرکت کارگزاری آریا برتر اعلام کرد : ما در تاریخ 26 خرداد سال گذشته قراردادی با باشگاه استقلال امضا کردیم و از آن روز تا الان به تمامی تعهدات‌مان عمل کرده‌ایم. تغییرات در سهام کارگزاری ما در اردیبهشت ماه سال گذشته صورت گرفته و عقد قرارداد ما با باشگاه استقلال از اواخر خرداد سال گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد : ما به هیچ عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نیستیم و هیچ تعهدی برای پرداخت‌های خارج از چارچوب در قراردادمان ذکر نشده اما در زمان مدیریت آقای فتحی در عرض 10 ماه رقمی معادل 14 میلیارد تومان به صورت ریالی در داخل و خارج از کشور پرداخت کردیم.

پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ

خاکساری گفت : در دو مرحله 5 میلیارد تومان به استقلال پرداخت کردیم و بخش دیگری از پرداختی‌ها پیرامون آقایان دیاباته و میلیچ بود، بخش دیگری از پرداختی‌ها هم شامل هزینه های سفر به کویت، ترکیه و اربیل بود که صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت کارگزاری آریا برتر اضافه کرد : باشگاه استقلال مبالغ پرداختی از طرف ما را به صورت قرض‌الحسنه دریافت کرده است اما در آخرین نامه با حضور آقای سعادتمند مدیرعامل جدید اعلام کردیم که آنها می‌توانند تا روز 15 اردیبهشت مطالبات ما را پرداخت کنند.

اصلاح بند قرارداد توسط فتحی و خلیل‌زاده

خاکساری گفت : در قرارداد قرض الحسنه ما که به تائید تمامی اعضای هیأت مدیره باشگاه رسیده ابتدا دیرکرد گنجانده شده بود اما دو روز بعد امیرحسن فتحی و اسماعیل خلیل‌زاده خواستار اصلاح بند دریافت دیرکرد مبلغ قرض الحسنه از طرف ما شدند و از آنجا که این موضوع را در هیأت مدیره شرکت مورد بررسی قرار دادیم در نهایت با درخواست این آقایان موافقت شد.

او اظهار داشت : بدین ترتیب الحاقیه‌ای به قرارداد اضافه کردند که هیچ سودی به کارگزاری ما بابت دیرکرد پرداخت تعلق نگیرد. اسناد پرداختی به باشگاه استقلال در اختیار هر نهادی که نیاز باشد قرار می‌گیرد و اگر آنها هم اعتراضی به این مسئله دارد می‌توانند اعلام کنند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: مشاور عالی مدیرعامل استقلال با حکم سعادتمند انتخاب شد