استقلال و پادوانی بالاخره توافق کردند

براساس یک توافق امضا شده بین باشگاه استقلال و پادوانی که یک توافق کلی و نهایی است و به نوعی پایان دهنده کلیه دعوی ها در آن ذکر شده، باشگاه استقلال امیدوار است تا ماجرای شکایت ۹ میلیون دلاری پادو ختم به خیر شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  درخصوص آخرین وضعیت پرونده استراماچونی شنیده میشود دو وکیل خارجی مجرب از کشورهای پرتغال و مالزی به همراه تیم حقوقی باشگاه وقت زیادی را صرف جمع آوری مدارک و مستندات کرده تا حکم نهایی دادگاه عالی ورزش در خصوص سرمربی سابق ایتالیایی استقلال حدودا نصف شود.

فیفا برای تسویه حساب با شیخ به باشگاه استقلال ۴۵ روز فرصت داده است و حالا باشگاه استقلال تا پنجشنبه ۹ دی يعنی ۳ روز دیگر فرصت دارد تا این پول را پرداخت کند تا مجددا پنجره این باشگاه بسته نشود، البته طبق اطلاعات رسیده، باشگاه شماره حساب شیخ را از وکیل او گرفته تا مطالبات وی را در همین روزهای آینده و تا قبل از پنجشنبه پرداخت کند.

در مورد شکایت میلیچ باشگاه استقلال تا ۲۰ دی فرصت دارد تا لوایح خود را آماده کرده و فعلا این پرونده در مرحله ارسال مدارک قرار دارد. احتمالا این رای نیز تا حدود ۲۰۰ هزار دلار کاهش پیدا خواهد گرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ دادگاه استقلال و پادوانی مشخص شد
سهیل مهدی: هیچ بازیکنی را بیمه نمی‌کنیم/ استقلال باید پادوانی را بیمه می‌کرد
نوری فر: بعید است حکم دادگاه CAS درباره پرونده پادوانی به ضرر استقلال باشد

انتهای پیام /