استیلی: اولین دغدغه فدراسیون ورود VAR به کشورمان است

بازیکنانی که در ایران هستند، 27 اسفند به اردو می‌آیند و پس از تست PCR که از آنها می‌گیریم به قرنطینه می‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از اعزام به کره جنوبی اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که با اسکوچیچ داشتیم، قرار است پس از دیدار پرسپولیس و استقلال اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی اعلام شود. بازیکنانی که در ایران هستند، 27 اسفند به اردو می‌آیند و پس از تست PCR که از آنها می‌گیریم به قرنطینه می‌روند. بیست و هشتم عازم سئول می‌شویم. باید از هواپیمایی ایران ایر و مسئولانش تشکر کنیم که این پرواز چارتر را در اختیار تیم ملی قرار دادند.
مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد زمان سفر به قطر برای حضور در قرعه کشی جام جهانی، توضیح داد: 10 فروردین با رئیس، تعدادی از مسئولان فدراسیون و اسکوچیچ عازم قطر هستیم. دوازدهم قرعه‌کشی برگزار می‌شود و چهاردهم به ایران بازمی‌گردیم. در قطر هم محل اسکان و تمرینات تیم ملی در جام جهانی را بازدید خواهیم کرد.
وی افزود: فدراسیون همیشه مشکل مالی داشته است، باید از کادر فنی به ویژه اعضای ایرانی کادر تیم ملی تشکر کنیم که بالغ بر 10 ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند اما خالصانه و با تمام وجود کار می‌کنند. وقتی با هاشمیان و سایر نفرات صحبت کردم متوجه شدم کمک کرده‌اند تیم بدون حاشیه به جام جهانی برود ولی دولت در این مورد قول داده است. روز گذشته در مجلس شورای اسلامی بودیم. مسئولان فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی هم قول دادند کمک خوبی به فوتبال کنند تا پس از قرعه‌کشی بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی فراهم کنیم. هدف ما صعود از دور اول است زیرا می‌خواهیم سبب خوشحالی مردم شویم.
وی در خصوص شرایط دربی، گفت: الان جنگ استقلال و پرسپولیس در بالای جدول و برای کسب قهرمانی است. پرسپولیس به دنبال برد است و همین موضوع که یک تیم می‌خواهد مسابقه را ببرد، بازی را جذاب می‌کند. امیدوارم بازیکنان تمام تلاش خود را کنند و برای تیم، هواداران و باشگاه‌شان بازی کنند تا همه از دربی لذت ببرند. در داوری هم همه باید کمک کنند. فوتبال ما نیاز به ‌ VAR دارد تا آشوبی که در فوتبال وجود دارد و هجمه‌ای که روی داوران است حل شود اکنون هم اولین دغدغه فدراسیون ورود VAR به کشورمان است که خیلی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

بیشتر بخوانید:
استیلی برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف با کره‌جنوبی و لبنان را اعلام…
استیلی جایگزین خورشیدی شد

انتهای پیام /