استیون جرارد : مجسمه کلوپ را بسازید

بگذارید از همین ابتدا به شما بگویم. فکر می‌کنم یورگن کلوپ بهترین مربی دنیاست. می‌دانم که مربیان موفق بسیاری در حال حاضر به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، استیون جرارد در گفت و گو با The Athletic گفته: بگذارید از همین ابتدا به شما بگویم. فکر می‌کنم یورگن کلوپ بهترین مربی دنیاست. می‌دانم که مربیان موفق بسیاری در حال حاضر به فعالیت می‌پردازند. پپ گواردیولا استثنایی است، آنچلوتی هم به همین ترتیب و فکر می کنم اورتون بسیار خوشحال است که یک مربی با چنین رزومه‌ای را در اختیار دارد. می‌توانم چند نام دیگر را هم بگویم.
جرارد در ادامه گفته: با توجه به تجربه‌ای که در زمینه مربیگری در دو سال اخیر کسب کرده‌ام و با چالش‌های این شغل مواجه شده‌ام باید بگویم برای کلوپ احترام ویژه‌ای قائلم. او سابقه زیادی در لیورپول ندارد اما به محض ورود، لیورپول را به سطح جدیدی رسانده است. زمانی که شما به دستاوردهای شغلی او نگاه می‌کنید مطمئن می‌شوید که او شایسته این است تا به عنوان یک مربی بزرگ خطاب شود. وقتی کلوپ به لیورپول آمد، قرمزپوشان حتی به نزدیک ۴ رتبه اول هم نبودند اما او قهرمانی ششم اروپایی را به دست آورد و پس از ۳۰ سال آن‌ها را به قهرمانی در لیگ برتر رسانده است. به نظر من یورگن کلوپ باید جایزه دریافت کند. البته در فوتبال همیشه صبر می‌کنم تا شخص مورد نظر پیر شود و دستاوردهای او بررسی شود اما می‌دانم مالکین لیورپول چنین کاری نمی‌کنند. زمانی که کلوپ برای آن ها لیگ را فتح می‌کند، باید آن‌ها در حال ساخت مجسمه‌اش باشند.
جرارد در پایان گفت: زمانی که رشد می‌کردم و بزرگ می‌شدم، لیورپول در حال برنده شدن در لیگ بود. متاسفانه من نتوانستم خودم این کار را انجام دهم. حالا یک هوادار هستم و تا لحظه‌ای که بمیرم هوادار لیورپول می‌مانم. زمانی که آن‌ها جام را بالای سر ببرند من با تمام وجود خوشحال خواهم شد. نمی‌توانم برای رسیدن آن لحظه صبر کنم. در آن زمان من مغرورترین مرد روی زمین خواهم بود.