اسدی: گنج‌خانلو نمک نشناسی کرد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با هزار زحمت گنج خانلو را به مسابقات قهرمانی جهان فرستادیم تا تجربه ای برایش باشد، اما او با کاری که انجام داد، نمک نشناسی کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  رسول اسدی در مورد آخرین وضعیت ناپدید شدن محمد گنج خانلو پس از مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو اسکاتلند اظهار داشت: از آن روزی که این اتفاق افتاد هنوز هیچ خبری نداریم و مشخص نیست که کجا رفته است. این ورزشکار با کاری که انجام داد، نهایت بی احترامی و نمک نشناسی را داشت و تمام زحماتی که برایش کشیده شده بود را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: تلاش زیادی کردیم که او به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود و حتی پول قرض کردیم و دوندگی زیادی برای گرفتن ویزا داشتیم تا او از این مسابقه مهم باز نماند، اما هرگز نمی دانستیم که چنین تصمیمی را در نهایت خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: در دوره های قبلی اصلا کسی را به قهرمانی جهان اعزام نمی‌کردند و ما نمی‌خواستیم روند گذشته تکرار شود و به همین دلیل هر طور شده بچه‌ها را اعزام کردیم.

اسدی گفت: متاسفانه برخی عنوان می‌کنند رئیس فدراسیون و کادرفنی آنجا چه کار می کردند که این اتفاق افتاده است، اما از هیچ جیز اطلاع ندارند. با توجه به اینکه او زبان انگلیسی بلد نبود، یک اتفاق در همان هتلی که اتحادیه جهانی برای روسای فدراسیون ها گرفته بود، گرفتیم تا راحت باشد و مشکلی برایش پیش نیاید، در صورتی که هتل ورزشکاران جدا بود.

وی گفت: گنج خانلو یکی از نمایندگان ایران در بازی های آسیایی بود و ما بیشتر مسابقات خارجی و تورها را برای آمادگی وی برنامه ریزی می کردیم. تور عمان را هماهنگ کرده بودیم تا در آنجا مسابقه بدهد و در بهترین شرایط به هانگژو برود، اما او تصمیمی گرفت که اصلا درست نبود و بی احترامی به جامعه دوچرخه سواری بود.

پایان پیام/