اسرائیل و VAR عزیزی خادم را به مجلس فرستادند

در پی توافق ابهام آمیز فدراسیون فوتبال با یک شرکت هنگ کنگی که مشکوک به روابط با دولت تل‌آویو است و ریشه اسرائیلی دارد، اخباری پیرامون احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس به گوش می رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در پی توافق ابهام آمیز فدراسیون فوتبال با یک شرکت هنگ کنگی که مشکوک به روابط با دولت تل‌آویو است و ریشه اسرائیلی دارد، اخباری پیرامون احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس به گوش می رسید. عصر چهارشنبه یک خبرنگار ورزشی از قول احسان قاضی‌زاده هاشمی توییت کرد بعد از تعطیلات مجلس شهاب عزیزی خادم احضار می شود تا پاسخگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی خود باشد اما همان شب در برنامه ورزشگاه، احمد راستینه دیگر نماینده مجلس تاکید کرد وزارت ورزش باید پاسخگوی این اتفاق باشد و مجلس از طریق بخش حقوقی وزارت ورزش ماجرا را پیش خواهد برد و البته از رئیس فدراسیون فوتبال هم توضیح می خواهد.

حالا سردار کوثری یکی دیگر از نمایندگان مجلس اعلام کرده شهاب عزیزی خادم برای پاسخگویی درباره شائبه ایجاد شده در مورد قرارداد تجهیزات کمک داور ویدیویی با شرکت مشکوک هنگ‌کنگی به مجلس احضار شده است. محمد زارعی خبرنگار ورزشی این خبر را توییت کرد و دقایقی بعد امیرحسین بابازاده مجری ورزشی رادیو نیز در برنامه رادیویی تاکید کرد در گفتگویی که با سردار کوثری نماینده مجلس داشته، این نماینده از احضار رئیس فدراسیون فوتبال خبر داده است.

بیشتر بخوانید:
واکنش عجیب عزیزی خادم در مورد همکاری با یک جادوگر
ضیافت ناهار عزیزی خادم و همتای اماراتی
عزیزی خادم در دیدار با همتای اماراتی: فلسفه فوتبال باید از سیاست دور باشد

انتهای پیام /