اسناد تخلف فدراسیون فوتبال گابن و گل‌گهر/بازی با استقلال و پیکان 3 بر صفر می شود

باشگاه گل‌گهر با استناد به نامه فدراسیون گابن از باگناما در 2 بازی اخیر این تیم استفاده کرده در حالی که اسناد نشان می‌دهد چنین بازیکنی در 4 مسابقه تیم ملی این کشور بازی نکرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال و تیم‌های دیگر معتقد هستند این بازیکن بدون داشتن بازی ملی با گل‌گهر سیرجان قرارداد امضا کرده و به همین دلیل بازی‌های رو در روی دو تیم باید 3 بر صفر شود. از طرفی فدراسیون فوتبال گابن با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال کشورمان تائید کرده این بازیکن جزو بازیکنان تیم ملی بزرگسال این کشور در 4 مسابقه با لیبی، بنین، توگو و روآندا بوده است.

با توجه به نامه رسمی فدراسیون گابن مبنی بر بازی کردن «اریک بابوئه باگناما بوکوم» در 4 بازی تیم ملی گابن آیا نامبرده در ترکیب تیم ملی کشورش بازی کرده است یا خیر اما شواهد و قرائن نشان می دهد اثری از این بازیکن در بازی‌های اعلام شده نیست و حتی تاریخ برگزاری مسابقات هم شبهاتی ایجاد کرده است.

از طرف دیگر فهرست فدراسیون فوتبال گابن که نام بازیکنان مد نظر سرمربی این تیم برای بازی با بنین در یکی از صفحات فدراسیون این کشور که رسمی و دارای تیک آبی است منتشر شده که باز هم نامی از اریک باگناما در آن دیده نمی‌شود.

همچنین در نامه فدراسیون گابن به گل‌گهر اشاره شده مسابقه دو تیم در شهر «liberville» پایتخت گابن برگزار شده در حالی که این مسابقه در لیسبون پرتغال برگزار شده و حتی در لیست نفرات این بازی نیز به این موضوع اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر
نتیجه و خلاصه بازی پیکان 0 – 1 گل گهر
تست فنی اویدی کاررو بازیکن تیم ملی فوتبال زیمباوه در گل گهر

انتهای پیام /