اسپالتی: ناپل سزاوار این شادی بود

لوچیانو اسپالتی می‌گوید توانسته به بالاترین افتخار خود در ناپل یعنی خوشحال کردن مردم برسد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی بعد از بیش از سه دهه توانست عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا را به دست بیاورد و جام قهرمانی را از آن خود کند. این اتفاق باعث شد تا شهر ناپل غرق در جشن و شادی شود.

لوچیانو اسپالتی در واکنش به قهرمانی تیمش در سری آ ایتالیا گفت: اسکودتوی ناپولی یک رویداد تاریخی است. ناپولی سزاوار این قهرمانی بود. به طور کلی، شهر شایسته این اسکودتو بود. حتی یک لحظه هم فکر نکردم که ممکن است این قهرمانی از دست برود. از احساسات هواداران ناپولی شگفت زده شدم. در این لحظه و اینجا در ناپولی احساس رضایت می کنم. احساس خوشحالی و آرامش می کنم که این همه خوشحالی را به هواداران ناپولی بخشیدم. این مهمترین مساله است. خوشحال کردن بسیاری از مردم، شادی بخشیدن به همه کسانی که ناپولی را دوست دارند بالاترین افتخار من است.

ارزش تیم ناپولی اکنون به بیش از ۶۰۰ میلیون یورو رسیده و انتظار می‌رود بسیاری از بازیکنان این تیم مانند ویکتور اوسیمن و کیم مین جائه در کنار خویچا کواراتسخلیا مهره‌های کلیدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده باشند زیرا باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال جذب این بازیکنان هستند.

ناپولی در تاریخ خود دو بار دیگر موفق به کسب چنین پیروزی شده بود که در هر دو بار مارادونا کاپیتان این تیم بود.

ناپولی در پایان هفته سی‌وسوم پس از تساوی با اودینزه ۸۰ امتیازی شد تا با توجه با فاصله ۱۶ امتیازی با لاتزیو که با ۶۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است، در فاصله ۵ بازی تا پایان لیگ، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

لوچیانو اسپالتی، سرمربی این باشگاه ایتالیایی نیز برای اولین بار قهرمانی در رقابت‌های سری آ را تجربه کرد.

انتهای پیام/