اسکوچیچ: سون بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برد را به کره تبریک می‌گویم آنها استحقاق برد را داشتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  دراگان اسکوچیچ بعد از شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: برد را به کره تبریک می‌گویم آنها استحقاق برد را داشتند. نیمه اول از  عملکرد تیمم راضی نبودم چون خیلی عقب نشسته بودیم و تلاش می‌کردیم با توپ های مستقیم توپ را به آزمون برسانیم.

وی افزود: از بازیکنان خواستم توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و در بازی سازی هافبک‌ها بیشتر درگیر باشند. مصدومیت شجاع خلیل ‌زاده هم بدبیاری بزرگ دیگری بود که در نیمه اول برای‌مان اتفاق افتاد. جدا از اینکه جای بازیکنان هجومی و مهمی در این بازی برای ما خالی بود. این مصدومیت هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود و سعی کردیم در مقاطعی از مسابقه بازی را کنترل کنیم اما نتیجه دلخواه ما نبود.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با لبنان گفت: این بازی را واگذار کردیم اما پرواز طولانی و جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی روی تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد. قطعا می‌خواهیم بازی ‌ها را با برد تمام کنیم و احترام زیادی هم برای تیم لبنان قائل هستیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه سون توانست بازهم مثل بازی رفت به تیم ایران گل بزندو عملکردش را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: سون بازیکنی است که همیشه ارزشش را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و در هر لحظه از بازی با حرکاتش می‌تواند بازی را به نفع تیمش عوض کند. بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد.

بیشتر بخوانید:
افشاگری رقیب اسکوچیچ از توطئه اماراتی‌ها برای صعود به جام جهانی
اسکوچیچ پیش از دیدار با کره: بازیکنان مهمی از دست دادیم/ برای بازی به…
گزارش رسانه انگلیسی از تقابل ایران و کره؛ شاگردان اسکوچیچ به دنبال رکوردی بی‌نظیر

انتهای پیام /