اسکوچیچ: شخصاً هیچگونه سهل‌انگاری‌ای را برنمی‌تابم

هنوز برای اعلام لیست زمان داریم. وقتی به ایران برگردم آخرین شبهات و علامت سوال‌ها را بررسی خواهیم کرد و لیست نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به تیمم افتخار می‌کنم که در طول این مدت چنین ثباتی به نمایش گذاشت. منکر این حقیقت نیستیم که با هدفمان فاصله‌ای بسیار اندک داریم، اما در بازی‌های کلیدی پیش‌روی تیم ملی، اجازه نخواهیم داد به خاطر نتایج خوب گذشته دچار غرور کاذب شویم، شخصاً هیچگونه سهل‌انگاری‌ای را برنمی‌تابم. از بازیکنانم می‌خواهم با مسئولیت‌پذیری، جدیت و تمرکز حداکثری برای این مسابقات مهیا شوند چراکه هنوز یک قدم تا هدفمان باقی مانده است.

وی افزود: هنوز برای اعلام لیست زمان داریم. وقتی به ایران برگردم آخرین شبهات و علامت سوال‌ها را بررسی خواهیم کرد و لیست نهایی اعلام خواهد شد. شاید ذکر این نکته برای فوتبال دوستان ایرانی خالی از لطف نباشد که مهدی طارمی در لیست حضور خواهد داشت. با این حال، انتظارات بسیار بالایی از او دارم و دوست دارم مهدی توقعات را برآورده کند. طارمی برای تیم ما بازیکن مهمی است و باید اعلام کنم که خوشبختانه از راه تعامل و صحبت توانستیم با در نظر گرفتن منافع تیم ملی موضوع را حل‌وفصل کنیم.

بیشتر بخوانید:
آتش بس رقیب اسکوچیچ با فدراسیون سوریه
زمان اعلام اسامی تیم ملی فوتبال مشخص شد/ اسکوچیچ آخر هفته می‌آید
علیرضا جهانبخش: بالای یک ساعت با اسکوچیچ درباره طارمی صحبت کردیم