اسکوچیچ قید انتخاب دستیار ایرانی جدید را زد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فعلا تصمیمی درباره دومین دستیار ایرانی خود نگرفته است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تکمیل کادر فنی خود در تیم ملی نیاز به دو دستیار ایرانی دارد که یکی از انها کریم باقری است که با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در قاره آسیا تمامی بازی های انتخابی جام جهانی در قاره کهن لغو شد و به زمان دیگری موکول شد به همین دلیل اردوی نوروزی تیم ملی فوتبال ایران نیز لغو شد تا اسکوچیچ قید انتخاب دومین دستیار خود را بزند.

وحید هاشمیان یا سهراب بختیاری زاده در کنار اسکوچیچ؟

گفته می شد که کریم باقری و وحید هاشمیان گزینه های اسکوچیچ هستند اما با گذشت زمان فدراسیون فقط توانست با کریم باقری به توافق برسد و گویا وحید هاشمیان علاقه به حضور در کنار اسکوچیچ ندارد ، بعد اینکه هاشمیان از گزینه ها خارج نام سهراب بختیاری زاده در رسانه مطرح شد اما فدراسیون و اسکوچیچ صحبتی با بختیاری زاده در مورد حضورش در کادر فنی تیم ملی نکردند.

از راهرو های فدارسیون خبر می رسد با توجه به تعطیلی فوتبال اسکوچیچ فعلا نمی خواهد کسی را به کادر فنی خود اصافه کند و قید انتخاب دستیار ایرانی دیگر را زده است،گفته می شود دومین دستیار در آستانه شروع اردو ها انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: مبلغ قرار داد سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران لو رفت