اشجاری: از زمینی که در آن خیار بکارید، می سوزد تیم‌شان را بالا آوردم

سرمربی شهرداری آستارا گفت: از زمینی که در آن خیار اگر بکارید می سوزد تیم به رقابت های لیگ یک آوردم به این کارم افتخار می کنم چون کار سالم و باشرفت بوده است.

حسن اشجاری سرمربی شهرداری آستارا پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: ابتدا جا دارد به تیم مس تبریک بگویم. این بازی جدال دارا و ندارها بود بودجه تیم ما 1/3 تیم مس است در بحث فنی علارغم اینکه تیم مس تیم قابل احترام و بزرگی است و تجربه حضور  چندین ساله و طولانی در لیگ برتر و لیگ یک را در. کارنامه دارد و از کادرفنی مجرب و بازیکنان باکیفیت بهره می برد اما بازیکنان ما امروز فوتبال زیبایی را ارائه دادند.
اشجاری ادامه داد: برنامه ما این بود با توجه به اینکه مس بازیکنان با کیفیتی دارد از 1/3 دفاعی راه های نفوذ این تیم را ببندیم و سعی کردیم ارتباط تک نفره بازیکنان این تیم را که با خلاقیت‌شان از موقعیت یک به یک رد می شدند را قطع کنیم.
سرمربی شهرداری آستارا افزود: نیمه اول علارغم اینکه اشکالاتی در این زمینه داریم اما توانستیم برنامه ای را که داشتیم به خوبی در زمین پیاده کنیم. اما تیم و یک سری از بازیکنان ما هنوز در حال و هوای لیگ دو مانده اند که رفته رفته بهتر خواهند شد. ولی کار جای دیگر ایراد دارد ما هنوز نتوانستیم پرداختی به بازیکنان داشته باشیم من شرمنده آنها هستم.
وی اضافه کرد: از بازی شاهین شهرداری بوشهر قول داده اند به بازیکنان پرداختی داشته باشند اما نمی دهند از بوشهر 3 هفته گذشته است امروز هم قول دادند مبلغی را به بازیکنان بدهند که باز هم نشد کافی است 3 سال است که به خاطر این تیم از خانواده و زندگی ام گذشته ام ولی دیگر نمی توانم. من در این سه سال به اندازه 10 سال پیر شده ام همه فشارات و همه کارهای جاری تیم روی دوش من است.
اشجاری بیان داشت: من با این تیم تازه لیگ یکی شده 4 امتیاز گرفته ام اما عضو شورای شهر استوری گذاشته است که مواظب زنگ خطر باشید! شما برای تیم چه کار کرده اید می گویم تا هواداران بدانند یک روز قبل از شروع لیگ هیچ کدام از مدیرعامل، شهردار و هیئت مدیره قرارداد بازیکنان را امضاء نمی کردند شما راجب ما چه فکر کرده اید! هنوز حق و حقوق فصل گذشته را پرداخت نکرده اید، 2 سال تیم‌تان را بالا آورده ام پاداشی ندادید، یک بار من را برای تقدیر دعوت نکردید آن موقع چطور به خودتان به عنوان شورای شهر اجازه می دهید استوری بگذارید و بگویید مواظب زنگ خطر باشید.
سرمربی شهرداری آستارا ادامه داد: از زمینی که در آن خیار اگر بکارید می سوزد تیم را به رقابت های لیگ یک آوردم به این کارم افتخار می کنم چون کار سالم و باشرفت بوده است.

انتهای پیام/