اشکان دژاگه: با بواتنگ بزرگ شدم و همکلاس بودیم

باید بگم امکانات در الشحانیه واقعا خوب هست؛ از لحاظ زمین تمرین، رختکن، زمین هایی که در آن بازی ها رو انجام میدیم. از لحاظ امکانات خیلی راضی هستم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من ۳۵ سالمه ولی بعضی وقتها که فکر می‌کنم باورم نمیشه و می‌دونم که زمان زود می‌گذره و گذشت ولی برای من سن فقط یک شماره‌ست و خدا رو شکر از لحاظ بدنی سرحال هستم و هنوز به فکر این هستم که چند سال بازی کنم. با آقا مسعود شجاعی و آقا احسان حاج صفی با همدیگه تصمیم گرفتیم که به تراکتور بیایم که با هم باشیم و می‌دونستم که تراکتور یک باشگاه بزرگه با اینهمه هوادار عزیز. نقطه بزرگ این بود که با هم هستیم و این شد که تصمیمم تراکتور بود.

وی افزود: من با بواتنگ بزرگ شدم و همکلاس بودیم ولی تو این زمان ایشون جای دیگه بود و من جای دیگه. به آقا مسعود خیلی نزدیکم و از روز اولی که به تیم ملی اومدم هم با آقا آندو و هم آقا مسعود خیلی نزدیک شدیم و تا امروز هم دوستان خوبی هستند؛ نه فقط تو فوتبال، بیرون از فوتبال هم همینطور. من این افتخار رو داشتم که با آقای ماگات چندین سال کار کنم؛ هم تو وولفسبورگ و هم تو فولام. برای من یکی از بزرگترین مربی هاست که خیلی به من کمک کرد و خیلی چیزها یاد گرفتم و تو آلمان هم اسم بزرگی دارد.

وی در پایان گفت: باعث افتخار بود که پیراهن کشورم رو تنم کنم و ۸-۹ سال با اون بازی کنم و می‌دونستم یک روزی تموم میشه ولی انتظارم یک چیز دیگه بود. وقتی اینهمه سال دور از خانواده باشی در تعطیلات در اردو باشی. همین زمان است و آدم انتظار دارد حداقل یک تشکر کنند. وقتی پدر آدم سوال کند که خبری نشد و کسی زنگ نزد، من بتونم یک جواب بدم. این برای من ناراحت کننده بود که نمی‌تونستم جواب درستی به پدرم بدم.

بیشتر بخوانید:
اشکان دژاگه هم از دست استقلال پرید
وضعیت اشکان دژاگه با استقلال روشن شد
دژاگه، حسینی و شیمبا امروز استقلالی می شوند؟

انتهای پیام /