اشکش: محکوم به برد مقابل فولاد هستیم

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط جدولی به صورتی است که محکوم به کسب سه امتیاز بازی با فولاد هستیم.

     به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ ابراهیم اشکش ظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهارکرد: خوشحالیم که با باشگاه خوب فولاد بازی داریم. به نظرم این باشگاه رسالت خود را نسبت به استان خیلی خوب انجام می‌دهد. وقتی در این باشگاه زیر ساختی که برای خوزستان ایجاد شده است را می‌بینیم لذت می‌بریم و امیدوارم الگوی خوبی برای سایر تیم های کشور و استان باشد.

    او ادامه داد: در جلسه اخیر که با هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان داشتم، خوشحال شد که شنیدم پیگیر ساخت ورزشگاه ۲۰ هزار نفری مسجدسلیمان هستند و امیدوارم  این اتفاق بیفتد و این شهر از نظر ساختار و امکانات به جایی برسد که تیم متمرکز شود. خوشبختانه در چند وقت اخیر که تمرینات در شهر متمرکز شده است بازخورد خیلی خوبی بین مردم مسجدسلیمان دیدیم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط جدولی به صورتی است که باتوجه به برد در بازی اخیرمان ما محکوم به کسب سه امتیاز بازی با فولاد هستیم و بازیکنانم از نظر روحی روانی و جسمی آمادگی و اشتیاق لازم را دارند که در بازی فردا برای نام مسجدسلیمان بجنگند تا این برد را به دست آوریم و روند رو به جلو تیم را ادامه دهیم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما فردا از لحاظ فنی و جسمی آماده است و با تمام وجود آماده جنگیدن در بازی فردا و کسب ۳ امتیاز هستیم.

    اشکش عنوان کرد: افتخار می‌کنم که مردم نجیب و غیور عرب من را برادر خود می‌دانند و سال‌ها است که مردم همه اقوام با عشق و علاقه و برادری درکنار هم زندگی می‌کنیم.

    وی با بیان این که استقلال ملاثانی را با قلبم دوست دارم چه اکنون که سرمربی نفت مسجدسلیمان هستم و چه زمانی که در آن تیم بودم، ادامه داد: استقلال ملاثانی خوشبختانه جایگاه خوبی در کشور پیدا کرده است و اکنون که ما نیستیم نیز رسالت خود را به خوبی انجام‌ می‌دهد و یک تیم با شرف است.

    اشکش بیان کرد: با توجه به این که مسجدسلیمان تیم شهر من است برای این تیم هیچ شرط و پیش شرطی نگذاشتم و با آمدنم با این تیم کار کردم تا روند آن بهتر شود. زمانی که تصمیم به جدایی گرفتم هیچ صحبتی نداشتم و وقتی مجددا بازگشتم تلاشم بر این بود تا از حیثیت نام مسجدسلیمان دفاع کنیم.

    او افزود: زمانی که مجددا این تیم را تحویل گرفتم در یک ماه اخیر فقط ۵ روز تمرین کرده بود اما دوباره تلاش کردیم و بازیکنان و مدیریت تلاش کردند تا دوباره روندی رو به جلو داشته باشیم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از رفت و آمدم به نفت مسجدسلیمان پیشمان نیستم زیرا فوتبال چالش است. به بازی فردا و بازی‌های بعدی بسیار امیدوارم. احساس تیم بودن را در چند وقت اخیر داشته‌ایم و تیم ما پتانسیل خوبی برای بازی‌های پیش رو دارد.

    اشکش عنوان کرد: بازیکنان خوبی داریم که متاسفانه خط مشی و راه بدی را رفته‌اند و به نوعی از این بابت لطمه خورده‌اند اما در چند وقت اخیر راه را به خوبی پیش گرفته‌اند.

    انتهای پیام/