اصغری مقدم: انتظار بازی خوبی از تیم فوتسال زندی بتن نداشتیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره پیروزی این تیم برابر زندی بتن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد اصغری مقدم، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از پیروزی این تیم برابر زندی بتن در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز بسیار خوب و تماشایی بود و فکر می‌کنم هواداران از دیدن این مسابقه لذت بردند. به مجموعه زندی بتن و کراپ الوند بابت این بازی خوب خسته نباشید می‌گویم. در هر صورت هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بازی بود که خدا را شکر توانستیم آن را به دست آوریم. به هر حال زندی بتن تیم بسیار خوب و محکمی بود. ما در روز‌های گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که نتیجه آن هم ۳ امتیاز بازی امشب بود.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند افزود: ما می‌توانستیم به تعداد گل‌های خودمان اضافه کنیم، اما بازی خوب زندی بتن مانع این کار شد. همچنین ما انتظار چنین بازی خوبی از نماینده کلاردشت نداشتیم و خیلی خوشحال هستم که موفق شدیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین امشب در هفته دهم مسابقات لیگ برتر به مصاف زندی بتن کلاردشت رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید :
اصغری: داور اشتباهات فاحشی داشت/عدادلت در نتیجه رعایت نشد
اصغری‌مقدم: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نکردیم/ داوری هم جزئی از بازی است
بازی را ۱۰ بار با پرتاب بطری متوقف کردند

انتهای پیام/