اصغر طالب‌نسب: وقتی یک بنز در اختیار داریم چرا اندازه فرغون از آن بهره می‌گیریم؟

پرسپولیس کریم باقری و افشین پیروانی را دارد که بالای سر تیم هستند، اما در استقلال مدت‌هاست یک سرپرست خوب هم نداریم و هر کس هر کاری خواست می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اصغر طالب نسب پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ چیز این باشگاه خوب و درست نیست و واقعا همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید! حتی مقابل گل گهر اگر پنالتی نمیشد، استقلال تا ۵۰ روز دیگر هم نمی‌توانست به این تیم گل بزند! این تیم بار فنی ندارد و سردرگم و بی برنامه است. دیاباته آقای گل لیگ بود چه بلایی سرش آمد؟ قایدی در این چند بازی چه کار مثبتی کرده است؟ وقتی یک بنز در اختیار داریم چرا اندازه فرغون از آن بهره می‌گیریم؟ مجیدی نتوانسته بازی خوبی از این مهره‌ها بگیرد.

وی افزود: پرسپولیس کریم باقری و افشین پیروانی را دارد که بالای سر تیم هستند، اما در استقلال مدت‌هاست یک سرپرست خوب هم نداریم و هر کس هر کاری خواست می‌کند. مقصر وضعیت کنونی مدیریت و مربی هستند. لک پرحاشیه را چه کسی کنترل کرده؟ در استقلال هم افرادی شبیه به کریم باقری داریم که بتوانند تیم را مدیریت کنند، یک نمونه پیروز قربانی.

طالب نسب گفت: امسال اگر بازیکنان امید و جوانان را بازی می‌دادیم و دهم می‌شدیم بهتر از این شرایط بود. قایدی رفتار‌های بچگانه زیادی داشته و تاکنون برای استقلال کار بزرگی نکرده است. زمان فکری ۳ هفته رفت استراحت کرد و وقتی آمد فیکس شد. زمان استراماچونی حتی اگر می‌باختیم لذت می‌بردیم. در این چند بازی اعصاب هوادار خرد شد و گمان نمی‌کنم با این شرایط، بازیکنان و کادر فنی به جایی برسیم.

بیشتر بخوانید:
لیست خرید استقلال دروازه بان ندارد/خارجی مدنظر مجیدی «شیمبا» است
سرمربی استقلال هفته آینده به ایران برمی‌گردد
جذب بازیکن خارجی جزو برنامه باشگاه استقلال

انتهای پیام /