اظهارات مدیرعامل ماشین سازی تبریز در مورد داوری های فوتبال

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی معتقد است فوتبال تبریز بیشتر از هر تیمی از داوری زیان دیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،حسن آذرنیا بیان داشت:فوتبال تبریز در لیگ فعلی بییشتر از همه تیم ها ضرر دیده است اما برخی تیم های در این مورد جوسازی می کنند.

شرایط ما از ذوب آهن بهتر بود

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به بازی دور رفت، خاظرنشان کرد: ما در نیم فصل اول نیز با نتیجه دو-یک ذوب‌آهن را در تبریز شکست داده بودیم و تکرار این نتیجه در بازی برگشت چندان خارج از قاعده نبود اما وقتی ما می بریم داوری را بررسی می کنند و وقتی اشتباهات به زیان ما باشد می کویند داوری جزیی از بازی است.

فوتبال تبریز از داوری ضرر زیادی دیده است

آذرنیا در ادامه اضافه کرد: نمی‌دانم آقایان با چه استدلالی و بر پایه چه اصولی اظهارنظر می‌کنند. چرا وقتی اشتباهات داوری علیه ما است، در جواب اعتراض‌مان می‌گویند که این اشتباهات جزیی از فوتبال است ولی حالا برای برخی تیم‌ها بدون آنکه ناظر داوری یا نماینده فدراسیون گزارشی ارایه دهد، شبانه قرار جلسه می‌گذارند؟ مثلا در همین بازی روز گذشته که گل تیم سپاهان به تراکتور آفساید بود، چرا جلسه نگذاشتند؟

حسن آذرنیا با تاکید بر اینکه نباید زحمات بازیکنان و کادرفنی ما با اظهارنظرهای نسجیده زیر سوال برود، عنوان کرد: فوتبال تبریز از بابت اشتباهات داوری، داغ زیادی دیده و ایجاد شائبه علیه ما محکوم به فناست.

انتهای پیام/