اظهارات تن هاخ بعد از پیروزی مقابل آرسنال

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از ستاره تازه وارد تیمش به خاطر نقشی که در پیروزی شیاطین سرخ در مصاف با آرسنال داشت، تمجید ویژه‌ای به عمل آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،اریک تن هاخ پس از پیروزی 3 بر یک امشب (یکشنبه) مردانش در خانه برابر آرسنال در ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، از عملکرد آنها به خصوص گلزنان تیم ابراز رضایت کرد. آنتونی بازیکن جدید من‌یونایتد که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات با قراردادی 84 میلیون پوندی از آژاکس خریداری شد، در اولین بازی‌اش برای این تیم گلزنی کرد تا نشان دهد که چرا تن‌هاخ اصرار داشت که دوباره با او کار کند.

تن‌هاخ پس از بازی درباره آنتونی 21 ساله گفت: فکر می‌کنم الان دیگر همه دیدند که آنتونی چه بازیکنی است. سرعت، خلاقیت و حملات خطرساز او به سمت دروازه رقبا فوق‌العاده است. ما برای پست بال راست یک بازیکن کم داشتیم چون سایر بازیکنانی که می‌توانند آنجا بازی کنند مثل سانچو یا مارکوس رشفورد ترجیح می‌دهند در مرکز یا سمت چپ قرار بگیرند. با آمدن آنتونی اما حالا ما بازیکنی داریم که به خوبی می‌‌تواند سمت راست خط میانی‌مان را پوشش دهد. او حلقه گمشده تیم بود. من آنتونی را از زمانی که در آژاکس مربی‌اش بودم می‌شناسم و می‌دانستم که با وجود متفاوت بودن لیگ برتر نسبت به لیگ هلند، او پتانسیل تأثیرگذاری برای تیم‌ما را دارد. بعد از این او حتی بیشتر از این دروازه رقبای ما را تهدید خواهد کرد هرچند که در مورد گل همین امروزش هم باید بگویم که او آن را عالی زد.

ستاره بی‌چون و چرای منچستریونایتد اما مارکوس رشفورد بود که نه تنها پاس گل اول تیمش را داد بلکه دو گل بعدی این تیم را هم زد. تن هاخ درباره همکاری خوبی که میان رشفورد و آنتونی شکل گرفته است گفت: هر دوی آنها فوق‌العاده بودند و مدام خطرساز می‌شدند. من می‌دانم خط حمله تیم ما بسیار قدرتمند است. بازیکنانی که در این خط داریم همگی خلاق و سرعتی هستند. این تازه اولین باری بود که آنتونی و رشفورد کنار هم بازی می‌کردند و بعد از این نمایش‌های بهتری هم از آنها خواهیم دید.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در انتها خاطرنشان کرد: از بابت این پیروزی خوشحالیم و راضی به خصوص که مقابل تیمی بسیار خوب که زیبا بازی می‌کرد، پیروز شدیم. با روحیه‌ای که این تیم دارد، می‌توانیم دو شکست ابتدای فصل را جبران کنیم. این پیروزی‌های متوالی نشان دهنده قدرت روانی بالای بازیکنان ماست. همین قدرت روانی هم امروز سبب شد که با وجود بازی منسجم‌تر آرسنال، ما برنده میدان باشیم.

انتهای پیام/