اظهارات راستی درباره اردوی تیم ملى فوتبال جوانان ایران

مربى تیم ملى جوانان اظهار داشت: كادر فنى سعی دارد بهترين ها را در اختيار داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، امين راستى مربى تیم ملى جوانان در خصوص شرايط اين تيم گفت:خوشبختانه با حضور حميدخان درخشان و آقاى مهابادى اردوى تيم آغاز شد. اين انتخاب تلفيقى از تجربه و شور و انگيزه جوانى را كنار هم قرار داده و به اعتقاد من حتما مى تواند موجب موفقيت تيم ملى جوانان شود.

راستى اضافه كرد:نتيجه انتخاب كادر فنى در تيم كاملا مشهود است.يك هفته بسيار خوب را پشت سر گذاشتيم ، تمرينات شاداب و با نشاطى كه موجب شد شناخت لازم ايجاد شود. نمى توان از اين مدت انتظار زيادى داشت اما از نظر روحى كاملا مشخص است كه تيم در شرايط بسيار خوبى قرار گرفته. بچه ها حدود دو سال است در كنار هم هستند و در اين يك هفته هم به خوبى با كادر جديد ارتباط برقرار كردند. قطعا كار سخت و مهمى در پيش داريم و همه تلاشمان را مى كنيم تا با بهترين و كامل ترين تيم راهى رقابت ها شويم.

مربى تيم ملى جوانان در مورد احتمال دعوت شدن نفرات جديد گفت:سعى كادر فنى اين است كه بهترين ها را در اختيار داشته باشيم و اگر لازم باشد و بازيكن شايسته اى ديده نشده باشد حتما فرصت حضور در اردو را پيدا مى كند.درهاى تيم ملى همچنان به روى بهترين نفرات و شايسته ها باز است و ممكن است در بعضى پست ها تغييراتى داشته باشيم.

راستى در پايان گفت:در بازى هاى تداركاتى اولويت اول رسيدن به اهداف فنى است و نتيجه در مرحله بعد حائز اهميت است. پيروزى پرگل اتفاق خوبى است و از نظر روحى به تيم كمك مى كند. همچنين با حمايت فدراسيون و كميته جوانان تلاش مى كنيم بازى هاى تداركاتى بيشترى انجام بدهيم. ترديد ندارم با همدلى خوبى كه ايجاد شده مى توانيم در مسير موفقيت حركت كنيم و با حفظ آرامش و و تمركز همچنين برنامه ريزى مناسب در مسابقات آسيايى به هدفمان برسيم. حريفان سخت و قدرتمندى خواهيم داشت و خواسته كادر فنى اين است كه مثل بازى اخير همچنان با تيم هاى قدرتمندى بازى كنيم كه به تيم ما فشار وارد كنند.

بیشتر بخوانید:
ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان
پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال جوانان برابر هوادار

انتهای پیام/