اعتراض به انتصابات جدید فدراسیون بوکس/ ناراحتی بزرگان بوکس از حسینی

اعضای مجمع فدراسیون بوکس به تصمیم وزارت ورزش به‌شدت انتقاد دارند و معتقد هستند که این تصمیم بر خلاف خواست مجمع انجام شده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فدراسیون بوکس چند روزی است که به روح‌اله حسینی سپرده شده است و او هم در حال تغییرات گسترده در فدراسیون بوکس است. وزارت ورزش و جوانان به او حکم سرپرستی داده تا انتخابات ریاست فدراسیون را برگزار کند و تکلیف جانشین حسین ثوری مشخص شود اما او در حال ایجاد تغییرات است به نحوی که تا به اینجای کار در کمتر از یک هفته مدیر تیم‌های ملی را انتخاب کرده و دبیر فدراسیون را برکنار کرده است. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که در سوی دیگر اعضای مجمع به تصمیم وزارت ورزش به‌شدت انتقاد دارند و معتقد هستند که این تصمیم بر خلاف خواست مجمع انجام شده است.

مجمع فدراسیون بوکس بعد از پناهنده شدن حسین ثوری به طور فوق‌العاده برگزار شد و رأی به برکناری او داد و با استناد به ماده 24 اساسنامه هم رأی به انتخاب سیامک صالحی داد تا به‌عنوان نایب رئیس فعالیت فدراسیون را برعهده بگیرد. محمد پولادگر هم در نامه‌ای به سیامک صالحی از او خواست که مسئولیت را بر عهده بگیرد و کارها تا زمان برگزاری انتخابات پیش برود.

بیشتر بخوانید:

انتخاب موسوی به عنوان مدیر تیم‌های ملی بوکس
جام جهانی۲۰۲۲؛ تهدید لیونل مسی توسط بوکسور مکزیکی + عکس
بوکسور مکزیکی مسی را تهدید کرد!+عکس

انتهای پیام/