اعتراض ژاوی به گوندوغان

سرمربی آبی اناری‌ها بعد از پیروزی برابر آلاوس به انتقاد از بازیکن باتجربه تیمش پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از آس، بارسلونا در هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا توانست با نتیجه دو بر یک برابر آلاوس به پیروزی دست پیدا کند.

ژاوی روی گلی که تیمش در این دیدار دریافت کرد به گوندوغان اعتراض دارد.

او در انتقاد از ستاره باتجربه تیمش گفت: در دیدارهای قبلی ما به خاطر هدیه‌هایی که خودمان به حریفان دادیم به مشکل خوردیم. در  این بازی هم متاسفانه با یک اشتباه بد به مشکل خوردیم و دروازه ما باز شد. گوندوغان به شکل بی‌سابقه‌ای توپ را از دست داد و باعث شد تا دروازه ما باز شود. این اشتباه او قابل قبول نیست و روی تیم تاثیر گذاشت. فیفا دی پیش رو فرصت خوبی است تا اشتباهات خود را برطرف کنیم.

ژاوی درباره پیروزی تیمش گفت: در این بازی اذیت شدیم. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و کمی بهتر شدیم. پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره اعتراض هواداران به بازیکنان تیمش گفت: متاسفانه چیزهای که رسانه‌ها می‌نویسند روی هواداران تاثیر گذار است. بازیکنان بارسلونا شایسته ستایش و احترام هستند و من قبول ندارم که به آن‌ها اعتراض شود. سوت‌های اعتراضی اثر منفی روی بازیکنان دارد و انرژی منفی به آن‌ها می‌دهد. بازیکنان باید با آرامش کار خود را انجام دهند و از فوتبال لذت ببرند. ما همواره از خودمان انتقاد می‌کنیم و نهایت تلاش را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام