اعتراف سرمربی آرژانتین به ارتقای سطح MLS با حضور ستارگانی چون مسی

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است: امریکا کشور جذابی برای بازیکنان است و فکر می‌کنم لیگ آن نیز در حال پیشرفت کردن است. بازیکنان بسیار خوبی آن جا حضور دارند که به بالاتر رفتن سطح کیفی مسابقاتش می‌انجامد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، که برای تماشای بازی لیونل مسی در اینترمیامی به امریکا سفر کرده بود سطح بازی‌های MLS را با حضور ستاره‌های بزرگ در حال پیشرفت دانست.

به نقل از ورزش سه، سرمربی قهرمان جام جهانی 2022 در مورد اینکه همه برای شکست دادن تیمش انگیزه دارند گفت: “شیوه ما تغییر نمی‌کند. باید همینطور بمانیم و باید به رقابت ادامه دهیم. تیم ملی آرژانتین همیشه در بالاترین سطح رقابت می‌کند تا برنده شود. اگر ما قهرمان جهان نمی‌‍شدیم نیز همین را می‌گفتم. جایگاه هیچ تیمی تضمین شده نیست به ویژه تیم ما که حالا همه برای شکست دادنش تلاش می‌کنند چون پیروزی مقابل قهرمان جهان لذتبخش است.”

اسکالونی با اشاره به این که تیمش تحت هر شرایطی محکوم به بردن است گفت: “با وجود شرایطی که گفتم ما هم روش خاص خود را داریم و می‌خواهیم آن را برای کسب موفقیت‌های بیشتر ادامه دهیم. به عنوان قهرمان جهان انتظارات از آرژانتین چند برابر شده و ما با این ویژگی مهم کار را پیش می‌بریم.”پ

پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی توجهات به MLS را چند برابر کرده است. سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که فوتبال امریکا با اضافه شدن چنین ستاره‌هایی در حال پیشرفت کردن است: “سطح فوتبال باشگاهی امریکا بد نیست. من دیدار اینترمیامی و شارلوت را از نزدیک تماشا کردم. امریکا کشور جذابی برای بازیکنان است و فکر می‌کنم لیگ آن نیز در حال پیشرفت کردن است. بازیکنان بسیار خوبی آن جا حضور دارند که به بالاتر رفتن سطح کیفی مسابقاتش می‌انجامد.”

انتهای پیام/