اعتراف شجاعانه مگوایر بعد از باخت مقابل نیوکاسل

مدافع منچستر یونایتد بعد از شکست برابر نیوکاسل اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر از آن‌ها بازی کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از بی تی اسپورت، در آخرین بازی از شب نخست هفته چهاردهم لیگ برتر، نیوکاسل در سنت جیمز پارک میزبان شیاطین سرخ بود که این بازی در نهایت با تک گل آنتونی گوردون به سود نیوکاسل به پایان رسید.

شاگردان تن‌هاخ در این بازی هم نمایش فاجعه‌باری را ارائه کردند و خوش شانس بودند که گل‌های بیشتری دریافت نکردند و فقط در ۱۰ دقیقه پایانی کمی‌ به حریف خود فشار آوردند.

هری مگوایر، مدافع یونایتدها اعتراف کرد که تیمش در این بازی نمایش ناامید کننده‌ای داشت.

او گفت: در ۶ روز سه بازی سخت خارج از خانه داشتیم. هفته سختی بود. متاسفانه عملکرد ناامید کننده‌ای در بازی امشب داشتیم. در نیمه نخست بسیار دور از انتظار بودیم. توازن و جنگندگی لازم را در میدان نداشتیم. حریف بسیار بهتر از ما بازی کرد. در نیمه دوم کمی‌بهتر شدیم اما این اصلا کافی نبود.

مگوایر ادامه داد: می‌توانستیم گل بزنیم. البته یک گل زدیم که مردود شد. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق نکردیم. حریف برخلاف ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به پیروزی رسید.

مدافغ یونایتدها درباره این سوال که چرا تیمش در بازی‌های بزرگ ناکام است، گفت: این بازی بهترین فرصت بود تا نشان دهیم که می‌توانیم در بازی‌های سخت هم پیروز شویم. ما می‌دانستیم که نیوکاسل چه تیم باکیفیتی است با این حال نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

نیوکاسل با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و از یونایتد عبور کرد و به رتبه پنجم جدول رسید. منچستر یونایتد با ۲۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

انتهای پیام/