اعتراف نویر: تراشتگن سنگربان اول آلمان است

مانوئل نویر اعتراف کرد که در شرایط کنونی مارک آندره تراشتگن سنگربان نخست تیم ملی فوتبال آلمان است.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از اسکای‌اسپورت ۱، مانوئل نویر بعد از ۱۰ ماه به میادین بازگشت. او به خاطر شکستگی از ناحیه پا بازی‌های زیادی را از دست داد و البته بایرن‌مونیخ هم در این مدت سرمربی خود را برکنار کرد و ناگلزمان جای خود را به توماس توخل داد.

 

نویر بعد از مدت‌ها در ترکیب بایرن‌مونیخ به میدان رفت. او در دیدار برابر دارمشتات که با پیروزی هشت بر صفر بایرنی‌ها به پایان رسید در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

نویر بعد از بازی اعتراف کرد که جایگاهش را در ترکیب اصلی ژرمن‌ها از دست داده و تراشتگن سنگربان نخست مانشافت است. او گفت: ما دروازه‌بان‌های بزرگی داریم و همه ما به دنبال حضور در یورو ۲۰۲۴ هستیم. تراشتگن سنگربان نخست است و در این مدت توانست جایگزین خوبی برای من باشد.

 

او درباره ناگلزمان، سرمربی جدید a ملی فوتبال آلمان، هم گفت: او قبل از بازی امروز برابر دارمشتات با من تماس گرفت و برایم آرزوی موفقیت کرد. این تماس او من را بسیار خوشحال کرد.

 

نویر با ۳۷ سال سن قصد خداحافظی از بازی‌های ملی را ندارد و می‌خواهد در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان هم به میدان برود.

 

انتهای پیام