اعتراف گواردیولا بعد از شکست در جام اتحادیه

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی برابر ساوتهمپتون نداشت و استحاق شکست در این بازی را داشت.

به گزارش گروه ورزشی لحظه و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت. سیتی پرستاره در این بازی با دو گل شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که تیمش استحقاق شکست در این بازی را داشت.

او گفت: به نظرم تیم برتر در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد و حریف شایستگی خود را برای پیروزی ثابت کرد. ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و این یک واقعیت است. بازی را خوب شروع نکردیم. بسیاری از بازی ها هستند که تیم شروع خوبی ندارد و خوب بازی نمی کند اما در نهایت به پیروزی دست پیدا می کند اما در این بازی این سرنوشت برای ما رقم نخورد. ما بد بازی کردیم و در نهایت هم شکست خوردیم و این یک واقعیت است که باید بیان کرد.

سرمربی اسپانیایی فیروزه ای پوشان شهر منچستر ادامه داد: شب تلخی برای ما بود. حریف بهتر از ما بازی کرد و باید این پیروزی را به آنها تبریک گفت. برای پیروز شدن در یک بازی باید شایستگی خود را نشان داد که در این بازی ما شایسته پیروزی  نبودیم و به نظرم عدالت اجرا شد.

منچستر یونایتد در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس شنبه هفته آینده به مصاف منچستر یونایتد می رود.

گواردیولا درباره این بازی گفت: اگر در دیدار برابر منچستر یونایتد هم مثل بازی امشب باشیم قطعا شانسی برای پیروزی نخواهیم داشت.

در دیدار رفت دو تیم این منچستر سیتی بود که با نتیجه 6 بر 3 شیاطین سرخ را در هم کوبید البته منچستر یونایتد نسبت با اریک تن هاخ روند روبه رشد بسیار خوبی داشته است و باید دید که در داربی بزرگ شهر منچستر چه تیمی به پیروزی خواهد رسید.

انتهای پیام/