اعلام اسامی کشتی گیران در رقابت‌های رنکینگ دار مجارستان

اتحادیه جهانی اسامی نفرات حاضر در رقابت‌های رنکینگ دار مجارستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه،  با آغاز چهارمین دوره مسابقات رنکینگ دار بوداپست مجارستان، تنها دو ماه دیگر تا مسابقات جهانی زمان باقی خواهد ماند و  اکثر کشورها قصد دارند تیم های خود را برای حضور در رقابت های جهانی بلگراد نهایی کنند. به همین منظور از مسابقات رنکینگ دار مجارستان برای این امر استفاده خواهند کرد.

مسابقات رنکینگ بوداپست «یادبود پولیاک ایمره و وارگا یانوس» است که تیم‌های حاضر در این مسابقات نفرات خود را مشخص کرده‌اند.

ایران در مسابقات رنکینگ دار مجارستان از کشتی گیرانی همچون احمد محمدنژادجوان در وزن 57 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و یاسین رضایی در 70 کیلو گرم، محمد نخودی دارنده مدال نقره جهان (ایران) و علی سوادکوهی (ایرانی) در وزن 79 کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور و محمد مبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم بهره خواهد برد.

 با توجه به اسامی اعلام شده ستارگان ایران از جمله، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، کامران قاسم پور، یونس امامی و رضا اطری در این مسابقات حضور نخواهند داشت.

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در این دوره از رقابت نفرات اصلی خود را که به تازگی در انتخابی مشخص کرده است حضور پیدا خواهد کرد.

نفرات تیم ملی آمریکا به شرح زیر است:

زین ریچاردز 57 کیلو، ویتالی آروجائو 61 کیلو، نیکلاس لی 65 کیلو، زین رترفورد 70 کیلو، کایل دیک 74 کیلو ، چندلر مارستلر79 کیلو، دیوید تیلور86 کیلو، زاهد والنسیا92 کیلو،کایل اسنایدر97 کیلو و گیبل استیوسون در 125 کیلوگرم

در این مسابقات همچنین ستاره‌های دیگری از کشور های دیگر حضور دارند که به  گنو پتریاشویلی گرجستانی و طاها آکگل می توان اشاره کرد.

مرحله چهارم مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی که در مجارستان برگزار خواهد شد با 2 کیلو ارفاق وزن خواهد بود.

انتهای پیام/