اعلام نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات جهانی لهستان

دور مقدماتی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، دور مقدماتی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان برگزار شد.

نتایج کمانداران کشورمان به شرح زیر است:

ارشک فاضل در دور مقدماتی ریکرو نوجوانان با امتیاز 647 در رده بیستم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با برنده دیدار لیتوانی و اوکراین بازی خواهد کرد.

نیما نادری در دور مقدماتی ریکرو نوجوانان با امتیاز 623 در رده چهل و نهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از ارمنستان دیدار می‌کند.

محمدحسین گلشنی در دور مقدماتی ریکرو نوجوانان با امتیاز 648 در رده نوزدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با برنده دیدار فرانسه و لهستان بازی خواهد کرد.

یسنا پورماهانی در دور مقدماتی ریکرو نوجوانان با امتیاز 617 در رده سی و نهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با کمانداری از هند بازی خواهد کرد.

گیسا بایبوردی در دور مقدماتی کامپوند جوانان با امتیاز 682 در رده هشتم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از لهستان بازی خواهد کرد.

ساغر حلوایی در دور مقدماتی کامپوند جوانان با امتیاز 635 در رده چهل و نهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از بریتانیا بازی خواهد کرد.

بیتا عاشق‌زاده در دور مقدماتی کامپوند جوانان با امتیاز 682 در رده هشتم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از لهستان بازی خواهد کرد.

پارسا زمانی‌نژاد در دور مقدماتی کامپوند جوانان با امتیاز 683 در رده بیست و سوم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با کمانداری از فرانسه بازی خواهد کرد.

 آرمین پاکزاد در دور مقدماتی کامپوند جوانان با امتیاز 679 در رده سی‌ام ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با کمانداری از آلمان بازی خواهد کرد.

امیر محمد قربان‌زاده در دور مقدماتی کامپوند جوانان با امتیاز 682 در رده بیست و ششم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده اسلوونی بازی خواهد کرد.

تیم ریکرو نوجوانان پسر ایران با ترکیب ارشک فاضل، نیما نادری و محمدحسین گلشنی با امتیاز 1918 در رده هشتم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی با تیم اوکراین بازی خواهد کرد.

تیم میکس ریکرو نوجوانان ایران با ترکیب یسنا پورماهانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 1265 در رده چهاردهم قرار گرفت. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس کامپوند جوانان ایران با ترکیب بیتا عاشق‌زاده و پارسا زمانی‌نژاد با امتیاز 1361 در رده دهم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم پرتغال می‌رود.

تیم کامپوند جوانان ایران در رده پسران با ترکیب پارسا زمانی‌نژاد، آرمین پاکزاد و امیر محمد قربان‌زاده با امتیاز 2044 در رده هفتم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم کامپوند جوانان ایران در رده دختران با ترکیب گیسا بایبوردی، ساغر حلوایی و بیتا عاشق‌زاده با امتیاز 1991 در رده هشتم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم اسپانیا می‌رود.

بیشتر بخوانید :
هفته اول و دوم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت در برگزار…
زمان برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیراندازی با کمان المپیک اعلام شد
تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک| وزیری با برتری مقابل پیرعلی در رده سوم…