اعلان خطر در خرم آباد/آرمان گهر به خیبر رسید

آرمان گهر به لطف گل بخودی دقیقه 90 برابر شاهین بوشهر قعرجدولی به پیروزی رسید و توانست از شکست خیبر خرم آباد و توقف مس کرمان استفاده کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در یکی از آخرین دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول، آرمان گهر در بوشهر به مصاف شاهین رفت. شاگردان قاسم شهبا در سه هفته گذشته به سه تساوی رسیده بودند و همین مسئله سبب شد تا فاصله آنها از صدرجدول افزایش یابد.

با این وجود، آرمان گهر رده چهارمی با اطلاع از توقف مس کرمان برابر مس شهربابک و شکست غیرمنتظره خیبر خرم آباد مقابل پارس جنوبی جم، به مصاف میزبان خود شاهین بوشهر رفت. تیمی که با 9 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول رده بندی قرار داشت.

در حالیکه انتظار می رفت آرمان گهر کار به مراتب راحتی را برابر میزبان خود داشته باشد، اما اینگونه نشد و تلاش بازیکنان دو تیم تا لحظات پایانی بدون گل دنبال می شد تا اینکه روی اشتباه بازیکنان شاهین، دروازه این تیم با یک گل بخودی باز شد.

بدین ترتیب آرمان گهر به لطف یک گل بخودی، از چهارمین تساوی متوالی فرار کرد و با رساندن امتیازات خود به عدد 33، هم امتیاز با خیبر و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم جدول رده بندی باقی ماند. اکنون شاگردان شهبا با رده دوم و تیم مس کرمان تنها 4 امتیاز فاصله دارند.

انتهای پیام /