افاضلی: آیا در آسیا هم برای پرسپولیس مهندسی می‌شود؟

کارشناس فوتبال گفت: : در برخی مسابقات حق تیمی تضییع می‌شود و در برخی بازی‌ها هم بیشتر از آنچه باید به آن تیم داده شده و اشتباه به سودش است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هومن افاضلی، کارشناس فوتبال اظهار داشت: آیا در آسیا هم برای پرسپولیس مهندسی می‌شود؟ یک سوال می‌پرسم، آیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس در آن موفق بوده هم بازی‌ها مهندسی شده است؟ مقداری باید صحبت‌ها از جو هواداری فاصله گرفته و کارشناسی باشد. این مباحث کارشناسی نیست. مربیان هم زیر فشار دوست دارند چیزهایی بگویند اما واقعیت این است پرسپولیس هم مثل تمام تیم‌های دیگر از اشتباهات داوری سود برده و ضرر هم کرده است.

وی ادامه داد: در برخی مسابقات حق تیمی تضییع می‌شود و در برخی بازی‌ها هم بیشتر از آنچه باید به آن تیم داده شده و اشتباه به سودش است. اینکه بگوییم اشتباهات داوری سازمان‌یافته است، درست نیست و در کل اینگونه سازماندهی کردن در کشور ما کار خیلی سختی است زیرا فاکتورهای زیادی وجود دارد که می‌توان مسائل را با هم تطبیق داد. وزارت ورزش مالک استقلال و پرسپولیس است و وزارت صنایع 6، 7 تیم دارد. در این وضعیت چگونه می‌توان حرف از مهندسی و سازماندهی شدن مسابقات زد؟

بیشتر بخوانید:
داوران قضاوت کننده دربی استقلال و پرسپولیس
غیبت ۵ بازیکن فولاد در بازی با پرسپولیس
کریم باقری: تیم ملی ایران بسیار قوی و قدرتمند است/ اسکوچیچ استحقاق ماندن را داشت
واکنش تند کنعانی زادگان به ماجراهای اخیر
نورالهی در صدر گلزنان برتر پرسپولیس
شانس شکست رکورد استقلال برای پرسپولیس از دست رفت
پرسپولیس با پیراهن خوش یمن در اهواز
دلخوری هواداران پرسپولیس از تیکه سنگین نورافکن

انتهای پیام/