افت بدنی عامل خروج مدافع خارجی از ترکیب استقلال

هواداران این مسائل را نمی دانند و چون از داخل تیم خبر ندارند، تصور می کنند نیمکت نشینی میلیچ بی دلیل است ولی مربیان هر روز با بازیکنان در ارتباط هستند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از اعضای باشگاه استقلال در صحبت های خصوصی اش عنوان کرد که نیمکت نشینی میلیچ بی دلیل هم نبوده است. این عضو باشگاه استقلال می گوید ما خانواده میلیچ را به تهران آوردیم تا این بازیکن با روحیه تر شود و تلاشش را برای حضور در ترکیب فیکس تیم بیشتر کند اما پس از ورود خانواده میلیچ به تهران، این بازیکن از وضعیت بدنی خوبی برخوردار نیست و میلیچ از آمادگی بدنی ایده آل دور شده است.

این شخص تاکید کرد: هواداران این مسائل را نمی دانند و چون از داخل تیم خبر ندارند، تصور می کنند نیمکت نشینی میلیچ بی دلیل است ولی مربیان هر روز با بازیکنان در ارتباط هستند و روی کار آنها نظارت دارند و متوجه افت شان می شوند. میلیچ مقابل ذوب آهن از لحاظ بدنی خوب نبود و به همین دلیل عملکرد همیشگی اش را نداشت. کادر فنی قصد دارد برای میلیچ یک سری برنامه تمرینی جداگانه در نظر بگیرد تا این بازیکن دوباره به شرایط آرمانی برگردد.

آخرین خبر رسیده از استقلال این است که فردا قرار است نماینده کادرفنی، به اتفاق میلیچ و سرپست تیم در حضور مدیرعامل باشگاه جلسه مشترکی داشته باشند تا به این سوتفاهم پایان داده شود. با توجه به در پیش بودن بازی استقلال و پرسپولیس، مدیران استقلال قصد دارند به این دلخوری های دو طرفه پایان بدهند.

انتهای پیام/