افزایش سهمیه تیم ملی بوکس در هانگژو

سرانجام با پیگیری مسوولان فدراسیون بوکس‌ و مساعدت ستاد بازی های آسیایی سهمیه تیم ملی بوکس در هانگژو افزایش یافت.

به گزارش شبكه ورزشی لحظه  بازیهای آسیایی هانگژو در حالی قرار است اواخر شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور چین برگزار شود که مسوولان ستاد بازیهای آسیایی، سهمیه نفرات اعزامی به این مسابقات را در اختیار فدراسیون بوکس قرار دادند.

طبق شنیده ها ابتدا مسوولان ستاد بازیهای آسیایی پنج سهمیه برای فدراسیون بوکس برای حضور در این المپیک آسیایی در نظر گرفته بودند که گویا امروز حسین نهرودی سرمربی تیم ملی همراه با سید ابراهیم موسوی مدیرتیم های ملی با حضور در کمیته ملی المپیک و جلسه ای که با نصرالله سجادی داشتند، پس از توضیحات نهرودی و‌ موسوی سهمیه بوکس در بازی های آسیایی هانگژو افزایش یافته و قرار است تیم ملی بوکس با ۶ نماینده در بازیهای آسیایی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است، مسابقات بوکس در بازیهای آسیایی در هفت وزن برگزار می‌شود و این رقابت ها مرحله اول گزینش المپیک پاریس نیز محسوب می‌شود و نفرات مدال آور(طلا،نقره و برنز) در هانگژو‌ چین  سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب خواهند کرد.

به همین دلیل فدراسیون بوکس در تلاش است تا با سهمیه کامل در این رقابت ها حضور پیدا کند تا شانس خود را برای حضور در المپیک پاریس امتحان کند. مرحله دوم کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات جهانی است که گرفتن سهمیه در این رویداد بسیار مهم کار خیلی دشواری است.

تیم ملی بوکس در اوزان، ۵۷کیلوگرم، ۶۳ کیلوگرم، ۷۱ کیلوگرم،۸۰ کیلوگرم، ۹۰ کیلوگرم و ۹۲+ کیلوگرم در بازی های آسیایی هانگژو حضور خواهد داشت.

به گزارش فارس، افزایش سهمیه بوکس در شرایطی است که کمیته ملی المپیک اصرار فراوانی دارد تا بتواند با کاروان کیفی در بازی های آسیایی حضور یابد.

انتهای پیام/