افشاگری جدید از تخلف هیات فوتبال و استقلال/ احتمال شکایت شاکیان به AFC

ما هر دو آیین نامه یعنی چیزی که اول نوشته بودند و هم آیین نامه ای که تغییر داده اند را داریم و آنها را به فدراسیون فوتبال داده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی حاجی بیگی، مدیرعامل آکادمی ایران مهر گفت: تیم ما هم در همان ابتدای امر که چنین اتفاقی رخ داد اعتراض کرده بود اما هیچ پیگیری نکردند. البته مرجع رسیدگی به پرونده کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران نیست زیرا این کمیته زیرمجموعه هیات فوتبال است‌. پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط فیفا بسته شده و برای هیچ یک از رده های سنی این باشگاه نمی توانستند بازیکنی را ثبت کنند. همه این موضوع قانونی را می دانند اما با لابی های انجام شده این باشگاه در همان بازه زمانی قراردادها را ثبت کردند.

وی افزود: ما هر دو آیین نامه یعنی چیزی که اول نوشته بودند و هم آیین نامه ای که تغییر داده اند را داریم و آنها را به فدراسیون فوتبال داده ایم. آنها کاملا در جریان هستند. متاسفانه به حدی هیات فوتبال در این مدت خرابکاری کرده که این موضوع در آن گم است. اگر این موضوع به دپارتمان های فدراسیون باز می گردد باید دبیرکل وارد عمل شود و اگر بحث مربوط به کمیته ها است باید خود رییس فدراسیون اشراف داشته باشد‌. منصور قنبرزاده کامل می داند داستان چیست اما با لابی هایی که انجام می شود و آرایی که رای رد و بدل می شود اتفاقی نمی افتد.

بیشتر بخوانید:
دژاگه در مسیر تهران برای پوشیدن پیراهن استقلال
حل مشکل امضای سوم حساب باشگاه استقلال
گزارش تمرین استقلال| غیبت دوباره دیاباته در تمرین استقلال

انتهای پیام /