افشاگری طارمی از شیطنت در اردوی تیم ملی!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  تیم ایران در دیدار رفت مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ازبکستان در حالی به تساوی دو بر دو خارج از خانه رسید که در نیمه اول به پیروزی 2 بر صفر رسیده بود، اما در نیمه دوم نمایش عجیبی داشت و برتری خود را از دست داد که مهدی طارمی دلیل این موضوع را عنوان کرد.

به نقل از ورزش سه طارمی که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: نسبت به دوره قبل (انتخابی 2022) قطعا راضی هستیم چون در دوره قبل یک‌سری شرایط پیش آمد که خوب نبود و ما باید چهار بازی آخر را می‌بردیم تا صعود کنیم ولی حالا با اقتدار و تیم اول صعود کردیم.

او در واکنش به اظهار نظر میثاقی مبنی بر اینکه عملکرد تیم ملی خیلی هم مقتدرانه نبود و دو مساوی مقابل ازبکستان داشتیم، ابراز کرد: تیم‌های سوم و چهارم جدول ما یک امتیاز داشتند!

مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اینکه میثاقی عنوان کرد که اورونوف هم می‌تواند بگوید که ازبکستان هم مثل ایران مقتدرانه صعود کرد، گفت: آنها هم می‌توانند بگویند با اقتدار صعود کردیم.

طارمی در اظهاری نظری غیرمنتظره عنوان کرد: اگر بخواهم خیلی وارد بازی با دور رفت با ازبکستان شوم، خوب نیست ولی می‌توانستیم در آنجا سه یا حتی چهار بر صفر ببریم. ما دو بر صفر به رختکن آمدیم ولی وقتی به زمین رفتیم، پس از 15-10 دقیقه یک‌سری اتفاقات و شیطنت‌ها از برخی بازیکنان سر زد که اصلا صحبت کردن درباره آن ماجرا خوب نیست. بعد از آن چند دقیقه، تیم ما یک مقدار از هم پاشید و مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده باشیم را خودمان با مساوی تقدیم کردیم.

او یادآور شد: در بازی برگشت مقابل ازبکستان در تهران هم بی‌انگیزگی را از چند روز قبل بین بازیکنان دیدم و این موضوع را به آنها و کادر فنی اطلاع داده بودم و گفتم که این شرایط پیش آمده است. تیم ملی جایی نیست که بگویید چون صعود کردیم، باید کار را رها کنیم.

این ستاره ملی‌پوش ایران اضافه کرد: ما باید آن شخصیتی که طی یک دهه اخیر در آسیا درست کردیم را حفظ کنیم و هیچ مسابقه‌ای نداریم که بگوییم چون راحت است یا صعود کردیم، تمام توانمان را نگذاریم. متاسفانه یک مقدار گوش‌ها بدهکار نبود و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و بازی صفر-صفر شد. حالا هم دیگر کاری به خوب یا بد بازی کردن مقابل ازبکستان نداریم.

انتهای پیام/