افشاگری عجیب از دعوا در تیم ملی بر سر بازوبند

آنطور که محمد مایلی گهن مدعی شده، اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها آنقدرها هم که بازیکنان و مربیان ادعا می‌کردند بدون حاشیه نبوده و خبرهایی از دودستگی بین بازیکنان منتشر شده است. حداقل محمد مایلی‌کن که چنین نظری دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ تیم ملی ایران که پس از پیروزی مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2023 امیدوار شده بود در بازی نیمه نهایی مقابل قطر شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.این شکست، ناکامی تیم ملی ایران در رسیدن به فینال وو قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به بیش از 50 سال رساند. اگر تیم ملی موفق شود در دوره بعدی که در سال 2027 برگزار می‌شود به قهرمانی برسد بعد از 51 سال قهرمان خواهد شد.تیم ملی در حالی در بازی نیمه نهایی به قطر باخت که بازیکنان این تیم مدعی بودند از همان روز اول فقط و فقط به قهرمانی فکر می‌کردند. برخی از بازیکنان مثل علیرضا بیرانوند هم این تیم را بهترین نسل تاریخِ تیم ملی دانسته بود.اما این تیم هم نتوانست طلسم ناکامی ایران در جام ملت‌ها را بشکند. نکته جالبی که درباره این تیم وجود داشت این بود که همه اعضای کادر فنی و بازیکنان مدعی بودند بازیکنان بسیار متحد، همدل و یکدست هستند و کوچکترین اختلاف و حاشیه‌‌ای در تیم وجود ندارد.اما ظاهرا این تیمِ ناکام آنقدرها هم همدل و بدون حاشیه نبوده است. دیروز محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی ایران در یک مصاحبه ادعای عجیبی را مطرح کرده است.مایلی کهن به خبرورزشی گفته است: « شنیدم سر مساله کاپیتانی یکسری مشکلات در تیم ملی ایجاد شد و چند دستگی به وجود آمد. دو دستگی که قطعاً می‌توانست روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد اتفاقاً از منبع موثق هم شنیدم.»

این که مایلی کهن در بحث کاپیتانی و دودستگی نام طارمی را مطرح کرده است نشان می‌دهد که احتمالا یک پای ماجرا طارمی بوده است. از ریزِ اتفاقات هنوز چیز زیادی منتشر نشده است. اما چند ماه پیش هم یک اتفاق مشابه افتاده بود که چندان به آن پرداخته نشد.در جریان بازیِ ازبکستان و ایران در مرحله اول انتخابی جام جهانی که با تساوی دو بر دو تمام شد سردار آزمون در دقیقه 75 از بازی بیرون رفت. سردار در آن مسابقه و در غیاب علیرضا جهانبخش و احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی بود.بعد از این که سردار از زمین بیرون رفت، عزت‌اللهی بازوبند را از سردار گرفت تا به طارمی بدهد اما ظاهرا طارمی از پذیرفتن بازوبند امتناع کرد. البته این کار او از روی تواضع نبود بلکه او از چیز دیگری ناراحت بوده است. بازوبند هم در نهایت به علیرضا بیرانوند رسید.

اعتماد آنلاین در این باره مدعی شده و نوشته بود:” ظاهرا طارمی انتظار داشته با توجه به این که سن بیشتری دارد و فاصله چندانی از لحاظ سابقه با سردار ندارد در غیاب کاپیتان‌های اول و دوم، کاپیتان تیم ملی شود. البته این تنها دلخوری طارمی نبوده و نکته مهم‌تری هم وجود داشته است؛ این که آن روزها حضور آزمون در جام ملت‌ها قطعی نبود اما با این وجود او همچنان برای کاپیتانی تیم ملی ارجح بود! طبق اطلاعات کسب شده طارمی پیش‌تر هم بابت اینکه سردار بعضاً از امتیازاتی در تیم ملی برخوردار است ناراحت شده بود.”نکته عجیب این ادعا این است که سردار آزمون قبل از بازی با قطر در یک مصاحبه تلویزیونی از رابطه بسیار خوبش با طارمی گفته بود و او را برادر بزرگ‌تر خودش دانسته بود. حالا مشخص نیست این خبری که مایلی کهن داده چقدر با واقعیت تطابق دارد. هر چند خودش مدعی شده که منبعش بسیار موثق بوده است!

انتهای پیام/