افشای دلیل رفتن یک ستاره از استقلال

سعید مهری اگرچه در دور رفت بازی‌ها خیلی کم در ترکیب تیم استقلال به میدان آمد اما خیال نکونام راحت بود که یک مهره مورد اطمینان روی نیمکت داشت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ جدایی سعید مهری از استقلال و ملحق شدن به تیم ریکاردو ساپینتو موجب ناراحتی جواد نکونام شده است و سرمربی تیم استقلال در تازه‌ترین مصاحبه‌اش بار دیگر به جدایی سعید مهری از استقلال اشاره و به این موضوع انتقاد کرد. سرمربی تیم استقلال در این باره گفت: «ما مهری را از دست داده‌ایم. سعید مهری ابتدای فصل قراردادش را با مدیریت جدید بست. او چطور از باشگاه جدا شد؟ چه اتفاقی افتاد که جابه‌جا شد؟ به من بگویید.»

 برای جواد نکونام جای سوال است؛ چطور سعید مهری به این راحتی از استقلال جدا شد؟ در حالی که آنها برای جذب بازیکنان سایر تیم‌ها تلاش می‌کنند اما موفق نمی‌شوند، حتی از تیم‌های معمولی لیگ برتر بازیکن بگیرند.

واقعیت این است که معمایی در این بین وجود ندارد. قراردادی که باشگاه استقلال در ابتدای فصل با سعید مهری بست بند فسخ داشت. به این صورت که سعید مهری می‌توانست با پرداخت مبلغی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان قرارداد خود را با استقلال فسخ کند و به سبب نیمکت‌نشینی در دور رفت در تعطیلات زمستانی این کار را کرد و راهی تیم آپوئل شد.

انتهای پیام/