افشای دلیل عدم برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در دستگردی

طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد اما محل برگزاری این بازی همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد. در برنامه هفته ششم ورزشگاه پاس قوامین (شهید دستگردی) برای برگزاری این دیدار معرفی شده است اما ظاهرا به دلیل مرمت چمن این ورزشگاه عملا برگزاری بازی در این مجموعه امکان پذیر نیست.

روز گذشته سهیل مهدی در واکنش به اینکه باشگاه پیکان اعلام کرده بود نمی‌تواند در ورزشگاه دستگردی میزبانی کند، گفته بود: باشگاه پیکان با ورزشگاه دستگردی قرارداد دارد. شاید این باشگاه می‌خواست در این زمان یک بازی دوستانه در ورزشگاه دستگردی برگزار کنند و بهتر بود مسئولان این ورزشگاه از پیکان استعلام می‌گرفتند آیا قرار است در این تاریخ بازی برگزار شود و سپس تصمیم می‌گرفتند زمین را مرمت کنند. این مسائل بین خودشان است و به من ربطی ندارد. خود پیکان کارهایش را انجام بدهد و نظرش را به ما اعلام کند. ما هم بنا بر شرایطی که داریم در خدمت این باشگاه هستیم.»

در حالی که سازمان لیگ اعتقاد دارد این قصور از سوی مدیران ورزشگاه دستگردی و پیکان بوده، مدیران این ورزشگاه نیز اعتقاد دارند که پیش از این قرار نبود هفته ششم در تاریخ اعلام شده برگزار شود و تیم‌ها خود را برای هفته هشتم آماده می‌کردند و به همین دلیل مسئولان این باشگاه هم اقدام به مرمت چمن این مجموعه کردند.

کمیته مسابقات به مسئولان پاس قوامین تاریخ مسابقات معوقه را اعلام نکرده است و همین باعث شده این ورزشگاه هم بدون هماهنگی نسبت به مرمت چمن اقدام کند.

البته مسئولان این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری بازی‌ها در ادامه لیگ برتر از هفته هشتم در این مجموعه ندارند و فقط نمی‌توانند پذیرای دیدار پرسپولیس و پیکان باشند.

تا ساعت ۱۲ امروز قرار است تصمیم نهایی درباره محل برگزاری این بازی گرفته شود و تنها ورزشگاه موجود و قابل برگزاری مسابقه ورزشگاه انقلاب کرج است؛ در غیر این صورت باید بازی به شهری غیر از تهران و کرج منتقل شود.

انتهای پیام/