افشای لیست ورودی و خروجی آرسنال

یک رسانه بین‌المللی لیست بازیکنان ورودی و خروجی توپچی‌های لندن را مشخص کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در حالی که آرسنال پس از سال‌ها ناکامی، به جمع مدعیان لیگ برتر انگلیس بازگشته و تیم «میکل آرتتا» در حال رقابت با منچسترسیتی بر سر فتح لیگ جزیره است، اما به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها به فکر تغییر نفرات تیم خود در فصل آینده است.

وبگاه «گل» نوشته آرسنال پس از بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ تابستان شلوغی را پشت‌سر خواهد گذاشت؛ بازیکنانی خواهد آمد و بازیکنانی نیز خواهند رفت اما احتمالاً لیست خروجی قرمزهای لندن، نفرات سرشناسی را در بر بگیرد.

گل لیستی از بازیکنانی که احتمالاً در فصل نقل و انتقالات تابستانی، امارات را ترک می‌کنند منتشر و آن را در راستای بازسازی تیم آرتتا توصیف کرده است.

«امیل اسمیت رو» هافبک توپچی‌ها که روزهای پرفروغی را در آرسنال پشت‌سر گذاشته احتمالاً اولین خروجی سرشناس این تیم خواهد بود چراکه با وجود زمزمه‌های جذب «میسون ماونت» هافبک چلسی، جای خالی برای این جوان ۲۲ ساله انگلیسی نخواهد بود.

همزمان با انتشار خبرهایی مبنی بر تلاش آرسنال برای جذب «دکلین رایس» و «مویسس کایسدو» ستارگان تیم‌های وستهم و برایتون در پست هافبک دفاعی، «گرانیت ژاکا» ۳۰ ساله پس از سال‌ها حضور در امارات، به نظر می‌رسد راهی تیم دیگری در تابستان شود.

«کیرن تیرنی» مدافع چپ اهل اسکاتلند، «ریس نیلسون» مهاجم کناری انگلیسی و «راب هولدینگ» مدافع توپچی‌ها نیز به نظر می‌رسد دیگر جایی در تیم آرتتا نخواهند داشت.

گل همچنین گمانه‌رنی کرده «نیکلاس پپه» مهاجم کناری فرانسوی آرسنال که در سال ۲۰۱۹ و با ۷۲ میلیون یورو به  جمع قرمزهای پایتخت‌نشین اضافه شد هم در لیست خروج قرار دارد. گران‌‌ترین خرید تاریخ آرسنال که توپچی‌ها امیدهای زیادی به او داشتند، عملکرد ناامیدکننده‌ای را ثبت کرد و هم‌اکنون به صورت قرضی در تیم نیس فرانسه توپ می‌رند.

آرسنالی‌ها در این فصل با تیم یکدست خود ماه‌ها صدر جدول لیگ جزیره را در اختیار خود داشتند اما پس از سه تساوی پیاپی و شکست مقابل منچسترسیتی، رتبه نخست را به سیتیزن‌ها واگذار کرده‌اند و حالا با یک بازی بیشتر، یک امتیاز از تیم «پپ گواردیولا» غقب هستند.

توپچی‌های لندن در راه تعقیب منچسترسیتی، فردا (یکشنبه) میزبان برایتون خواهند بود؛ تیمی که در رده هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و به سختی برای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده تلاش می‌کند.

انتهای پیام/