اقبالی: طارمی و آزمون نقش تاثیر گذاری در بازی با بحرین دارند

کارشناس فوتبال شکورمان معتقد است خط تهاجمی تیم ملی فوتبال ایران سرنوشت بازی با بحرین را مشخص می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسعود اقبالی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین در دور دوم انتخابی جام جهانی گفت : تاکید می‌کنم بحرین، هنگ کنگ نیست. هر اشتباهی تاوان سختی دارد و باید تمام اشتباهات بازی اول اصلاح شود. بازیکنان باید بدانند برای ماه عسل به منامه نرفته‌اند و ۴ بازی سخت و مهم پیش رو دارند. ما باید از نظر شعور تاکتیکی به این باور برسیم که این زمان حیاتی است و فرصتی برای اشتباه نداریم. هر بازیکنی که این توانایی را در خود نمی بیند به زمین نرود، خوشبختانه تیم ملی از نظر بازیکن مشکلی ندارد و برای هر پست چند بازیکن خوب در اختیار کادر فنی است که می توان از آنها استفاده کرد.

بحرین دنبال ضد حمله است

 وی به لژیونرها هم اشاره کرد و گفت: بازیکنان خوبی مانند طارمی و آزمون داریم که تاثیرگذار بوده و نقش اساسی در موفقیت تیم‌شان داشته‌اند، این دو بازیکن باید بدانند وظیفه سنگینی دارند و نباید از فرصت های به دست آمده به راحتی بگذرند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: بحرین در این بازی به زمین خود می رود و دفاعی بازی خواهد کرد، آنها به دنبال فرصت بوده و در ضد حملات روی دروازه ما هجوم می آورند. بچه ها باید بدانند حتی تساوی برابر این تیم هم به درد ما نمی خورد و باید حتما برنده باشیم. متاسفانه در بازی اول دفاع ما خوب نبود و محک جدی نخورد اما در این بازی هر بازیکن باید بداند چه نقشی دارد و با تمام توان به زمین برود. 

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی های گروه 7 انتخابی جام جهانی قاره آسیا
نتیجه و خلاصه بازی های گروه 2 انتخابی جام جهانی قاره آسیا
نتیجه و خلاصه بازی های گروه 5 انتخابی جام جهانی قاره آسیا

انتهای پیام/