اقبالی : فرهاد مجیدی را هم مانند علی پروین و دهداری می سوزانند

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا : فوتبال ایران را باید ۱۵ سال تعطیل کنند و برای فوتبال پایه سرمایه گذاری کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسعود اقبالی ، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : به دلیل مشکلاتی که الان در ایران وجود دارد مسابقات نباید شروع می‌شدند چراکه می‌بینیم شیوع کرونا روز به روز بیشتر می‌شود.متاسفانه تیم‌های بزرگ ما از نظر تاکتیک، مهارت‌های فردی، برنامه و استراتژی‌ درون زمین مشکل دارند چه برسد به تیم‌های پایین‌تر.

وی ادامه داد : پرخاشگری و درگیری در فوتبال ما بیشتر شده است و سرمربیان هم از آرامش لازم برخوردار نیستند. برخی آقایان به خاطر اینکه اسپانسرها پول پرداخت کنند و به خاطر منافعی که دارند مسابقات را برگزار می‌کنند.  وقتی یک سرمربی جوان را بالای سر یک تیم با این همه قدمت و حمایت مردمی می‌گذارند که حتی نمی‌تواند خودش را به خاطر خواسته‌های شخصی‌اش کنترل کند، درگیری ایجاد می‌کند و قوانین را زیرپا می‌گذارد. 

او افزود : از روز اول در مورد فرهاد مجیدی گفتم این بچه را روی نیمکت استقلال نگذارید. او می‌سوزد و او را خراب می‌کنید. اجازه بدهید در تیم‌های پایه و یا لیگ‌های پایین‌تر کار کند. مگر این اتفاق برای علی پروین یا پرویز دهداری نیفتاد؟ وقتی چند بازی را باختند فریاد مردم بلند شد و بیرون‌شان کردند. فوتبال ایران باید 15 سال تعطیل شود و ثروتی که بیهوده در آن از بین می‌رود را خرج تیم‌های پایه کنند تا مانند ژاپن شویم.

انتهای پیام/