اقدام لوکادیا در خصوص عدم پرداخت جریمه به باشگاه پرسپولیس

مهاجم هلندی پرسپولیس که به دلیل فسخ قرارداد یکطرفه، محکوم شده بود، طی ارائه لایحه‌ای، اقداماتی را برای به تعویق انداختن این حکم انجام داد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس که با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته بود، در ۲۷ آذر ۱۴۰۱ تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و قرارداد خود را به طور یکطرفه فسخ نمود.

باشگاه پرسپولیس از لوکادیا و باشگاه چینی به دلیل فسخ یکطرفه و ترک کشور و همچنین قرارداد غیرقانونی، به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت کرد.

در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ و با اعلام فیفا، باشگاه چینی و لوکادیا در پرونده شکایت پرسپولیس محکوم شدند و این بازیکن موظف شد تا ظرف ۴۵ روز، ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به حساب باشگاه پرسپولیس بابت فسخ غیرقانونی قرارداد خود پرداخت کند.

امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ آخرین روز مهلت لوکادیا بابت پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس است اما این بازیکن برای توقف روند پرونده، درخواست شرح تفصیلی رای را نموده که این موضوع نشان دهنده این است که می‌خواهد پرونده را به CAS ببرد. در این صورت و در هر دو مورد که بخواهد پرونده را به CAS  ارجاع دهد یا ندهد، زمان رسیدگی متوقف خواهد شد.

بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس طی مکاتباتی که انجام داده است، پیگیر این موضوع خواهد بود که آیا این بازیکن، برای استنیاف خواهی، پرونده را به دادگاه عالی ورزش می‌برد یا اینکه رای فیفا را قبول می‌کند و اگر قبول کند، مجددا شمارش زمان، آغاز خواهد شد و باید در زمان و مهلت مقرر، آن مبلغ را پرداخت کند.

پایان پیام/