اقدام مثبت فرهاد مجیدی در بدو ورود به باشگاه استقلال چه بود؟

فرهاد مجیدی فقط 48 ساعت زمان نیاز داشت تا از لحاظ روحی روی بازیکنان استقلال کار کند تا تقابل شش امتیازی با فولاد با برد آبی های تهران همراه شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بعد از حواشی که پیرامون نتایج و سبک بازی تیم محمود فکری وجود داشت او استعفا کرد تا اعضای هیات مدیره با دست بازتری به انتخاب سرمربی جانشین دست بزنند. در نهایت مجیدی به سه رای مثبت از اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و با عقد قراردادی دو و نیم ساله سکان هدایت آبی ها را بدست گرفت.

اولین و موثرترین اقدام مجیدی ممنوع کردن مصاحبه بازیکنان علیه کادر فنی سابق بود که طی دو سه روز قبل از حضور مجیدی بارها رخ داده بود و بازیکنان به صورت علنی از فکری انتقاد می کردند اما از زمانی که مجیدی به کادر فنی این تیم اضافه شد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم و همین یک اصل ساده باعث شد تا حواشی این تیم به حداقل برسد.

ضمن اینکه انتخاب فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی استقلال نیز از دیگر اقدامات موثر مجیدی بود چرا که با حضور فراز، بازیکنان حرف شنوی خوبی از او خواهند داشت. در هر صورت کمالوند از مربیان باسابقه لیگ برتر محسوب می شود و هدایت تیم بزرگ تراکتور را نیز در کارنامه دارد و به خوبی با مدیریت بازیکنان بزرگ آشنایی کامل دارد. این دو اقدام موثر مجیدی باعث شد تا استقلال بار دیگر به عنوان مدعی قهرمانی در بین فوتبالی ها معرفی شود.

بیشتر بخوانید:
زمان نشست خبری سرمربیان پیکان و استقلال
جدیدترین رده بندی باشگاهی| صعود استقلال در رده جهانی/ پرسپولیس همچنان اول ایران
استقلال تنها تیم دنیا با ۲ سرپرست!/ عدم نظارت فدراسیون در عقد قراردادها

انتهای پیام/خ