الدحیل در قواره یک مدعی قهرمانی

یکی از تیم‌هایی که پیش از فرا رسیدن هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ صعودش به دور حذفی را قطعی کرد، الدحیل بوده است. درخشش الدحیل درحالی اتفاق افتاد که الغرافه و السد حذفی زودهنگام را تجربه کردند و تنها الریان با کسب ۱۰ امتیاز از پنج بازی قابل قبول ظاهر شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  الدحیل یازده دوره در لیگ قهرمانان حضور داشته که با احتساب این صعود، هفت بار به دور حذفی رسیده است که پنج بار به عنوان صدرنشین بوده است. دحیلی‌ها در این سال‌ها با تیم‌های ایرانی سپاهان، استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس بازی کرده‌اند که خاطره‌انگیزترین این مصاف‌ها برای هواداران ایرانی کامبک دیدنی قرمزها در آزادی بوده که اتفاقا تلخ‌ترین خاطره این تیم قطری مقابل ایرانی‌ها نیز محسوب می‌شود.

الدحیل که در هفته دوم با یک گل سپاهان را شکست داده بود حالا در دیداری که برای نماینده ایران بسیار مهم است مقابل زددپوشان در هفته پایانی صف‌آرایی خواهد کرد. اگرچه این مسابقه برای الدحیل تشریفاتی است اما این تیم قطری با فرم بسیار آماده به مسابقات آمده و برای فینالیست شدن تلاش می‌کند؛ بدون شک حفظ آمار و صعود مقتدرانه برای‌ الدحیل اهمیت زیادی خواهد داشت و همین امر کار سپاهان را برای پیروزی سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال التعاون عربستان – الدحیل قطر
سپاهان 3 ستاره برای بازی الدحیل از دست داد
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال الدحیل – پاختاکور

انتهای پیام/