اللهیار صیادمنش : وقتی از استقلال جدا شدم واقعا مصدوم بودم

من در تمامی مصاحبه‌هایم این را گفته‌ام که وقتی از استقلال جدا شدم واقعا مصدوم بودم. اولین بار در بازی با فولاد مصدوم شدم، دو ماه از میادین دور بودم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال زوریا اکراین گفت: من در تمامی مصاحبه‌هایم این را گفته‌ام که وقتی از استقلال جدا شدم واقعا مصدوم بودم. اولین بار در بازی با فولاد مصدوم شدم، دو ماه از میادین دور بودم. زمانی هم که برگشتم دقیقا قبل از بازی با الهلال در قطر بود که متاسفانه دوباره از همان ناحیه قبلی(همسترینگ)مصدوم شدم. اگر دقت کرده باشید این اتفاق برای چندین بازیکن دیگر هم رخ داده است. مثلا سیاوش یزدانی که یکی از دوستان بسیار خوب خودم هم است چندین بار از این ناحیه مصدوم شده است. دلیل بازی نکردن من فقط مصدومیت بود. حتی می‌توانید این را از دکتر نوروزی هم سوال کنید و بپرسید که من چقدر دوست داشتم برای استقلال بازی کنم و ریکاوری شوم ولی نشد.

وی افزود: استقلال باشگاه بزرگ پرطرفداری است ولی قطعا دوست داشتم که ترنسفر شوم تا بتوانم در اروپا فوتبالم را ادامه دهم. بخش اصلی این اتفاق هم توسط باشگاه استقلال پس از مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای رقم خورد همه چیز تمام شده بود. بعد از آن که من از این موضوع مطلع شدم دیدم که شرایط خوبی است بنابراین تصمیم گرفتم که آن را بپذیرم. وگرنه ترانسفر شدنم به ترکیه هیچ ربطی به حواشی ایجاد شده پشت سرم و بازی نکردنم برای استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید:
صیادمنش در یک قدمی حضور در تیم ملی
طارمی، صیادمنش و سلمانی کاندیدای بهترین لژیونر هفته آسیا
عدم حضور صیادمنش در جمع بهترین‌های 2020 زوریا

انتهای پیام/