المپیک 2020 توکیو|حواشی روز سوم المپیک 2020 توکیو

حاشیه‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،سومین روز از مسابقات المپیک توکیو از صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. نماینده های کشورمان امروز در رشته های تکواندو ،بسکتبال ، قایقرانی و تیراندازی به مصاف حریفان خود رفتند.

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز سوم رقابت‌های المپیک توکیو اشاره خواهیم کرد.

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) هشدار داد که ورزشکاران حاضر در بازی‌های توکیو از مقررات سخت علیه کووید ۱۹ معاف نیستند. این در حالی است که شناگران ماسک‌های خود را در حالی که روی سکو می‌رفتند برداشته و همدیگر را در آغوش می‌گرفتند.  همچنین به شرکت‌کنندگان در این بازی‌ها گفته شده فاصله اجتماعی با سایر ورزشکاران را رعایت کرده و از گرفتن عکس‌های دسته جمعی روی سکو‌ها پرهیز کنند.

اندی ماری دیگر تنیس باز مشهور این رقابت‌ها نیز دارای ۲ عنوان قهرمانی المپیک نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ادامه مسابقات کناره‌گیری کرد.

پاداش ۱۰ هزار یورویی کمیته ملی المپیک به عنوان پاداش پای سکوی مدال آوران طلا ظهر امروز و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو به جواد فروغی قهرمان کشورمان در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی اهدا شد.

پلیس ژاپن روز یکشنبه اعلام کرد یک مرد ۵۹ ساله از ناگویا پس از پراکندن اعلامیه‌های اعتراضی نسبت به بازی‌های المپیک در مترو دستگیر شده است. این دستگیری در حالی صورت گرفت که اکثر مردم ژاپن با برگزاری بازی‌ها در حین همه گیری ویروس کرونا مخالفت هستند.

در رقابت‌های امروز جودو یوتا آبه در فینال وزن -۵۲ کیلوگرم بانوان موفق به کسب مدال طلا شد و یک ساعت بعد، هیفومی آبه برادرش در فینال وزن ۶۶- کیلوگرم مردان مدال طلا را از آن خود کرد.

در جریان توزیع مدال المپیک در مسابقات تیراندازی یک داوطلب به دلیل گرمای شدید بیهوش شد. این داوطلب بعد از اهدای مدال تفنگ بادی ۱۰ متر مردان، از سکو فاصله گرفت تا مدال آوران عکس یادگاری بگیرند، اما بعد از مدتی این داوطلب از شدت گرما روی زمین سقوط کرد. کارمندان و کادر پزشکی به سمت این داوطلب رفتند و با برانکارد او را به مرکز درمانی منتقل کردند.

آلبرتو گایترو جودوکای اسپانیایی در حالی مغلوب گئورگی زانتاریای اوکراینی شد که لحظات پایانی مسابقه را به شکل عجیبی ادامه داد.
گایترو که در دقایق پایانی این مبارزه دچار آسیب دیدگی شد، مجبور شد با کمک کادر پزشکی و باندپیچی‌های عجیب و غریب، به مبارزه اش ادامه دهد، اما در برابر غول اوکراینی و یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلا، کاری از پیش نبرد و با شکست، به کارش در این مسابقه پایان داد.

اوکسانا چوسویتینا، ورزشکار ۴۶ ساله دارنده مدال طلای المپیک در سال ۱۹۹۲ میلادی و سه مدال طلای جهان در رشته ژیمناستیک از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید :
صالحی امیری: کسب ۶ تا ۷ مدال در المپیک توکیو منطقی است
رکورددار حضور در مسابقات المپیک از دنیای ورزش خداحافظی کرد
المپیک 2020 توکیو |برنامه روز چهارم رقابت های المپیک


انتهای پیام/