المپیک 2020 توکیو|فرانسه جشن جودوی ژاپن را خراب کرد!

جودوکاهای ژاپنی در بازی‌های المپیک توکیو رکوردی استثنایی کسب کردند اما این برتری پایان خوشی نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بخش مهمی از موفقیت ژاپن در جدول مدالیست‌های المپیک مربوط به رشته جودو است. جایی که زنان و مردان ژاپن در مسابقات انفرادی از 14 وزن 9طلا، 1 نقره و 1برنز به خود اختصاص دادند که از زمان تبدیل شدن جودو به یک رشته المپیکی از سال 1964 یک رکورد بی سابقه محسوب می‌شود.

حس برتری و شماره یک بودن در جهان پس از شکست جودوکاهای ژاپنی در آخرین رقابت مسابقات المپیک ور رشته فینال تیمی مقابل فرانسه با نتیجه چهار بر یک به سرعت از بین رفت. کوسی اینوئه سرمربی تیم ملی جودوی ژاپن به خبرنگاران گفت: این واقعیتی است که باید با آن رو به رو شویم. دنیای جودو به سرعت در حال پیشرفت است. من واقعا مایوس و ناراحتم چرا که ما نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم و در رتبه دوم قرار گرفتیم. اگرچه من خوشبخت ترین مرد روی زمین هستم که با چنین ورزشکاران فوق العاده ای کار می‌کنم. 

به گفته او اگر ژاپنی‌ها بخواهند در پاریس درخشش توکیو را تکرار کنند باید کار بزرگی انجام بدهند. 

تدی رینر جودوکای سنگین وزن فرانسوی پس از پیروزی در رشته جودوی تیمی المپیک موفق شد پنجمین مدال المپیکی خود را به گردن بیاویزد. او در پایان این مسابقه در حالی که به شدت هیجان زده بود به خبرنگاران گفت: این سومین مدال طلای المپیک من و پنجمین مدالم در کل المپیک هاست. فکر می‌کنم این یک مسئله بسیار مهم است. او سپس با شوقی تکرار نشدنی به خبرنگار فرانسوی گفت: این یک رویاست ما در فینال تیم ژاپن را بردیم، وای!

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو|حمیده عباسعلی گام اول را محکم برداشت
عملکرد ضعیف کشتی ایران در المپیک
المپیک 2020 توکیو|نروژ در والیبال ساحلی مردان طلایی شد

انتهای پیام/