المپیک 2020 توکیو|نتایج روز چهارم المپیک 2020 توکیو

اخبار نتایج و حاشیه‌های روز چهارم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  چهارمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. نماینده‌های کشورمان امروز در رشته‌های والیبال، بوکس، بدمینتون و شنا به مصاف حریفان خود رفتند.

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز چهارم رقابت‌های المپیک توکیو اشاره خواهیم کرد.

بالسینی از صعود به نیمه نهایی بازماند

متین بالسینی در رشته شنای ۲۰۰ متر پروانه توانست با ثبت زمان ۰۱:۵۹.۹۷ در رده دوم قرار بگیرد و رکورد خودش و ایران را جابجا کند. او علی‌رغم شکستن رکورد ایران ، از صعود به نیمه‌نهایی المپیک بازماند.

حذف نماینده بوکس ایران از المپیک تنها با رای داوران

شاهین موسوی نماینده بوکس ایران در وزن ۷۵ کیلو گرم صبح امروز و در اولین دیدار خود رد رقابت‌های المپیک با شکست مقابل نماینده کشور میزبان (ژاپن) نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی المپیک توکیو صعود کند و خیلی زود از رقابت‌های المپیک حذف شد.

شروع امیدوارکننده آقایی در بدمینتون

در چارچوب مرحله گروهی مسابقات بدمینتون المپیک توکیو، ثریا آقایی، بانوی بدمینتون باز ایران در اولین مسابقه خود به مصاف فاطیما عبدالرزاق از مالدیو رفت. 

ثریا آقایی در پایان و در ۲ ست متوالی موفق شد حریف خود را شکست دهد و اولین برد تاریخ بدمینتون ایران را در تاریخ المپیک کسب کند.

والیبال ایران در مسیر پیروزی

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو موفق شد در ۳ دست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ تیم والیبال ونزوئلا را شکست دهد و بعد از پیروزی مقابل تیم ملی لهستان دومین پیروزی خود را نیز کسب کند.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو| تکواندوکار بریتانیایی: بهانه نمی‌آورم، اما با مصدومیت بازی کردم
المپیک 2020 توکیو|بازگشت ناهید کیانی به ایران
تنیسور شماره یک دنیا: تلاش می‌کنم از هر ثانیه المپیک لذت ببرم

انتهای پیام/